Och jag började att gråtaJag började nästan gråta när jag såg det, så himla skönt att han klarade sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag började att gråtaJag började nästan gråta när jag såg det, så himla skönt att han klarade sig!
Vilken goding. Tänk vad mycket som händer på bara tre månader!Måste bara dela med mig av mitt lilla troll
1 dag gammal
Förra helgen (3 mån gammal)
Grattis!!!Fullt öppen 03 men hon stod väldigt högt och började bli för trött så det blev snitt. Hon mår perfekt, jag har sjukt ont i magen...
Ja hade inte dottern varit med, och att hon blir så orolig när jag gråter hade jag nog också släppt på spärrarnaOch jag började att gråta
Nja, sjukt ont är nog att ta i efter att ha gått igenom en lång öppningsfas men de har ju möblerat om allt dignar. Var nyss uppe och borstade håret. Knepigt att få kroppen att göra det jag vill när det inte går att använda magen alls.Ja hade inte dottern varit med, och att hon blir så orolig när jag gråter hade jag nog också släppt på spärrarna
Så skönt @Madick att det är över nu, du får försöka se till att få ordentligt med smärtlindring nu så att du får vila och återhämta dig efter allt.
Jag är inte så påläst om snitt och smärta, men att du har sjukt ont, brukar det vara så?
Nja, sjukt ont är nog att ta i efter att ha gått igenom en lång öppningsfas men de har ju möblerat om allt dignar. Var nyss uppe och borstade håret. Knepigt att få kroppen att göra det jag vill när det inte går att använda magen alls.
Ja hur sjutton gör man med en tjej liksom. Känns jätteskumtGrattis till dottern!
Jag har ju också bara söner sen innan(4st)
så det känns ju lite ovant med en tjej nu.
Alla dessa rosa kläder alla envisas med att ge oss. Ser lite annorlunda ut på tvättlinan nu.
Grattis till @Madick också!
Låter inte som någon drömförlossning. Men nu är hon äntligen här!
Ja hur sjutton gör man med en tjej liksom. Känns jätteskumt
Det brukar dessutom vara rejält med fart i dom där sprinklarna....Jag tycker det känns heltokigt med en...sprinkler att ta hänsyn till