Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn http://www.op.se/kvalitetstid-ar-mitt-varsta-ord En modig människa som vågar berätta hur det kan vara... De är långt att läsa, men ack...
Svar
17
· Visningar
2 512
Senast: voltis
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd, vi fortsätter kämpa, heja, stötta, gråta, slita vårt hår och... nuppa.
97 98 99
Svar
1 962
· Visningar
155 621
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ja, jag vet, jag är ett galet kontrollfreak - jag har börjat kolla efter vinterjacka till äldsta dotter som ska börja ettan. Hon har...
Svar
12
· Visningar
1 526
Senast: Lupino
·
Småbarn Nu har vi bråkat med detta över ett halvår! Tandborstningen! Gick hyfsat ett tag,men nu är det fullkomligt panikskrik igen, och jag...
2
Svar
35
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 496
Senast: Kaos
·
Övr. Barn Hur noga är ni med att era lite större skolbarn läser böcker som är lämpliga för deras ålder? Jag har ju i alla år haft en "tidig"...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
11 469
Senast: skiesabove
·
Gravid - 1år Då har vi bestämt oss för vilken barnvagn vi ska ha. Nu kommer frågan vad vi ska ha i barnvagnen. Åh suck, jag blir galen :banghead...
2
Svar
22
· Visningar
2 133
Senast: TeamLundVer
·
Gravid - 1år Vi har två barn (födda 12 och 14). Och då vi bestämt att två är ett lagom antal så ska vi inte ha fler och sambon är nöjd med de två vi...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag skulle behöva lite hjälp... Eller, få prata med någon som har liknande erfarenheter... Jag väntar mitt första barn om ca en vecka...
2
Svar
32
· Visningar
4 033
Senast: Skylift
·
Övr. Barn Inser motvilligt att dotra blir äldre. Vet inte om det här är rätt forum att efterfråga tips? Det blir aktuellt först ht-16 men tiden...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: Flixon
·
Svar
22
· Visningar
2 616
Övr. Barn Kan nån komma med råd hur man hjälper en extremt sur och grinig unge i lägre tonåren? Hem har totalt fastnat och verkar inte kunna ta...
Svar
17
· Visningar
1 649
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vi har kommit in i första playmobilfasen tror jag och har nu en rad playmobilfrågor... I vilken ålder började era barn leka med...
Svar
15
· Visningar
6 219
Övr. Barn Jag är ingen lekperson milt sagt :p Men med en sexåring och en tvååring hemma så blir det ju liksom rätt mycket lek. Bygga lego och...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: Con
·
Övr. Barn När valde ni att prata med era döttrar lite mer ingående om ägglossning/mens och om sex? Mina barn 5 och 7 år har i ca två år vetat på...
2
Svar
37
· Visningar
4 222
Senast: Maqurell
·
Gravid - 1år Senaste veckan har jag haft väldigt hög vilopuls, rör jag mig mår jag illa, det är "eldflugor" framför ögonen ibland, ser lite dubbelt...
Svar
11
· Visningar
2 382
Senast: Ninnurur
·
Gravid - 1år Hur "farligt" är det att inte äta folsyra när man försöker/ är gravid? Jag började äta för ett par-tre månader sedan men misstänker nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 811
Senast: Girasol
·
Småbarn Var ska en barnfamilj semestra om man inte vill ha vattenland och karuseller? Om man inte vill tvingas säga nej till sockervadd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 901
Senast: Badger
·
Övr. Barn Sitter i lekparken och svettas nu efter en cykeltur med sonen. Eller snarare en tur där jag mer eller mindre cyklar åt honom. Han...
Svar
6
· Visningar
1 521
Senast: Korven
·
Gravid - 1år Funderar mellan 3 olika babyskydd som alla även passar vagnen och jag kan inte komma till någon slutsats. Det rör sig om : Maxi cosi...
Svar
16
· Visningar
1 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar