Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Tips på utflyktsmål för barn (5,5 resp 2,5) i Stockholm? :) behöver inspiration!
Svar
6
· Visningar
1 248
Gravid - 1år Har tidigare fastnat för Manduca bärsele (fräst för de är snygga :love: ) Men inte haft chans att prva någon. Nu i helgen provade jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
13 905
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag är ingen lekperson milt sagt :p Men med en sexåring och en tvååring hemma så blir det ju liksom rätt mycket lek. Bygga lego och...
Svar
0
· Visningar
413
·
Småbarn Var dotter har borjat hitta pa alla mojliga sma historier som hon delar med sig av till den som vill lyssna. Lararna i skolan berattar...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 613
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Just nu lägger jag mini och funderar över några barns märkliga beteende i lekparken idag. Var där med ett par kompisar och deras barn...
2
Svar
30
· Visningar
3 741
Småbarn Alltså.. Alla bilbarnstolar verkar vara gjorda för fina nyare bilar än vår från 1997. Och vi vill inte göra oss av med den bilen förrän...
Svar
15
· Visningar
2 859
Senast: WBanna
·
Småbarn Min tvååring går utan blöja dagtid nu vilket går super! Han är jätteduktig på att gå på toa själv, behöver nästan aldrig säga till. Men...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Dottern är nu 9 månader gammal och har börjat äta fler fasta mål om dagen, vilket gör att hon också får smaka saker av oss vuxna, såsom...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
11 185
Senast: TryMe
·
Övr. Barn Ursäkta en kanske dum fråga :o Men det är så här att jag behöver tips på vanlig, enkel mat som barn ofta gillar. Tänk spaghetti och...
Svar
9
· Visningar
1 787
Senast: Nelle
·
Gravid - 1år Nu är Axel 5 månader och 1 vecka och har börjat vända från rygg till mage. Har märkt att han gärna vill vända sig till magläge och somna...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Mirtai
·
Småbarn Min 6 månaders kille väger 12 kg, kanske växer han ikapp vikten eller så fortsätter han öka. Det vanligaste är att det avtar när de blir...
Svar
14
· Visningar
5 399
Senast: Ajda
·
Småbarn Sonen är 14 månader, och kissar som bara den. Har pampers babydry, och den ska ju hålla upp mot 12 timmar påstår de.. Men inte här :(...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Thera
·
Övr. Barn Men någon med tips om hur man får honom förstå att han måste vara försiktig och att han behöver dem? Han tycker själv inte alls att han...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: feel
·
Övr. Barn Är dyngförkyld och inte pigg alls milt sagt, men barnen är friska och pigga. Tips på vad vi kan pyssla med så de slipper bli uttråkade...
Svar
3
· Visningar
1 557
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Hur är det med ko-ost egentligen? Hittar inget när jag googlar, menar den mjuka, vita milda med lite sälta som folk gärna bjuder på till...
2
Svar
22
· Visningar
8 645
Senast: Korven
·
Småbarn Långt inlägg =( Jag har en son som fyller 3 år om 2 veckor. Han går nu på en jättebra avdelning på sin förskola. För ca 1,5 år sedan...
Svar
14
· Visningar
1 982
Senast: tonton
·
Övr. Barn Har fått ett litet problem. Jag jobbar natt och ska enligt schema jobba kommande helg. Min son skulle då vara hos sin pappa men nu ska...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 496
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Min lilla stackare (5 v imorgon) är alldeles prickig. Ansiktet och bröst är full med små prickar. Har väl vart så ett par veckor snart...
Svar
9
· Visningar
2 189
Senast: keilir
·
Övr. Barn Varan minsta är bara 2,5 manad och när hon lag i magen sa vi att sen räcker det med barn (storasystrarna är 5 och 3,5 ar). Men nu börjar...
2
Svar
21
· Visningar
2 174
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vår bebis är nu ett par veckor gammal. Stackaren har så mycket gaser så jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Rapar gör han, jag äter...
2
Svar
21
· Visningar
3 674
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?