Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har precis fått reda på att dottern ska få två nya kusiner till hösten, hon har två nu födda samma år och nu får bägge syskon samma...
2
Svar
23
· Visningar
4 880
Senast: Thera
·
Gravid - 1år Väntar på första barnet och har således börjat leta en del kläder. I första hand på barnloppisar men jag ser fenomenet även i butiker...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 850
Senast: Priscilla
·
Småbarn Dottern (tre år) är urduktig på att gå på toa hemma, hon fixar det oftast själv också. Det enda som inte är helt 100 är att bajsa på...
Svar
8
· Visningar
1 303
Senast: Ninnurur
·
Gravid - 1år Fick andra barnet i fredags morse och har sen i söndags em haft feber 38-39,5 grader. Tagit alvedon och har då kännt mig okej. Pratade...
Svar
12
· Visningar
3 186
Senast: keilir
·
Gravid - 1år Jag och maken är sugna på en semester med herr lilleman, född i november och därmed närmare 7 månader i dagsläget. Frågan är bara var vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 900
Senast: Anna
·
Övr. Barn Sitter och läser Petra Krantz Lindgrens blogg om just detta, mycket intressant och tycker hon alltid har så vettiga saker och säga...
2
Svar
20
· Visningar
1 895
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag har en vän som jobbar på bb/förlossningen som sjuksköterska funderar på om jag på något fint vis kan säga att jag inte vill att folk...
Svar
10
· Visningar
2 292
Senast: Shudde
·
Övr. Barn Jag o barnens pappa separerade för några år sedan och har hela tiden haft en bra relation. Vi har barnen varannan vecka. Vi har båda nya...
Svar
7
· Visningar
2 729
Senast: BitterAss
·
Övr. Barn Funderar på vilka krav man kan/bör/ska ha på sina barn? När jag var 10 var jag påridläger på Gotland (och jag bodde på fastlandet...
Svar
7
· Visningar
1 568
Senast: krus
·
Gravid - 1år En nära vän till mig fick en liten dotter natten till igår och jag insåg att det är kanske lämpligt att köpa någon form av present? Vill...
Svar
18
· Visningar
4 462
Senast: Masqueradee
·
Övr. Barn Jag fick nyligen veta att jag har asperger syndrom och adhd. Jag är mamma till två barn under 3 år. Min läkare pratar om att jag och...
2
Svar
23
· Visningar
2 425
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Barn Udda rubrik kanske, men jag börjar bli mer än trött på att få kasta mat varenda gång vi äter. Det är alltid likadant, han äter en del...
Svar
9
· Visningar
1 664
Senast: Girasol
·
Övr. Barn I morgon ska Isak på kalas, kompisen fyller år och de ska fira på lek och buslandet :) Har just slagit in en present och fixat ett...
Svar
14
· Visningar
2 738
Övr. Barn Det dröjer nog ett tag till, men en vacker dag kommer killarna i klassen börja fundera på det där med storleken på urineringsorganet och...
2
Svar
29
· Visningar
11 952
Senast: Jannice
·
Övr. Barn http://newsner.com/2014/05/fotografen-som-visar-hur-mammor-verkligen-ser-ut-efter-fodseln-sa-vackert/ Fotografen Jade Bell har fotat...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Jannice
·
Övr. Barn Varje morgon river jag mitt hår. Mitt äldsta barn är 6 och har fram till nu druckit välling ur nappflaska till frukost. För vi hittar...
2
Svar
38
· Visningar
4 295
Senast: ameo
·
Övr. Barn Har en åttaårig tjej som varit upprörd på sin mamma idagdå hål i öronen varit uppe för diskussion igen. Jag anser att hål i öronen...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 379
Senast: Squie
·
Övr. Barn Att vara gravid och ha häst samtidigt går det? Att sen ha barn och ha häst, enkelt eller omöjligt? Antar att det finns ett antal på...
Svar
18
· Visningar
2 647
Gravid - 1år Ska försöka formulera mig så att det blir begripligt. Väntar nu andra barnet med bf om 10 dagar och fick idag hem beslut från fk (bättre...
Svar
5
· Visningar
1 949
Senast: LillaMy84
·
Övr. Barn Vet inte om jag lägger detta rätt.. men försöker. har bara ett par frågor. nån som tidigare haft p-spruta som sedan skaffat barn...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: NightRain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023