Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad gör ni när barnet vaknar halv fem på morgonen och är redo för en ny dag av äventyr? Min son är 15 månader och går på förskola...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 431
Senast: Trani
·
Övr. Barn Japp dags för ny tråd :banana: Hoppas jag tog rätt prefix nu :p
60 61 62
Svar
1 233
· Visningar
91 334
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Efter två graviditer som bedöms som komplicerade och riskfyllda, samt två kejsarsnitt som utgång så får jag inte föda vaginalt. Nu har...
Svar
2
· Visningar
853
R
Småbarn 1. Ni som inte ger välling till era barn (jag tänker på barn som är ca 2-5 år), får de något att äta efter kvällsmaten innan de går och...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Qbaby
·
Småbarn Får vi lämna vår son på dagis/förskola om vi måste på en begravning? Jag har hört att man har RÄTT att lämna, har man verkligen det...
2
Svar
29
· Visningar
12 174
Senast: Apollo 13
·
Gravid - 1år Jag har börjat löpträna mer och mer regelbundet och min man är också på gång att börja igen. Vi har en dotter på 2 år och jag har börjat...
Svar
16
· Visningar
3 378
Senast: Jozze
·
Övr. Barn Nu gör man reklam om att det är möjligt att könssortera och välja vad man vill ha. Tyckte jag hörde att prislappen var 45 000kr. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 700
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn Hur vet man egentligen om man vill ha barn eller inte :confused: De senaste åren runt min födelsedag har jag börjat fundera. För...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
13 163
Senast: lil-sis
·
Småbarn Tänkte att sonen kunde önska sig det i födelsedagspresent. Men vilka finns och vilka är bra? Ser att en del har plasthjul och det känns...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Får man ens lov att fråga detta? Jag skulle vilja veta hur utbudet i Ullared ser ut för de allra minsta och om de ens har mammakläder...
2
Svar
25
· Visningar
3 869
Senast: Lukaskatt
·
Övr. Barn Sonen har börjat spela fotboll och det är träning idag, de spelar utomhus men vädret är inget vidare. Regn och inte vidare varmt, vad...
Svar
3
· Visningar
4 119
Senast: Emor
·
Övr. Barn Nu är jag arg, riktigt arg - vilket jag nästan aldrig brukar vara... Jag är så trött på högstadieungar så det finns inte! :banghead...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 964
Gravid - 1år Ja, självklart är det individuellt, så frågan kanske är helt onödig? Men om man tänker sig att det inte blir några allvarliga fysiska...
2
Svar
38
· Visningar
3 832
Senast: ako
·
Övr. Barn Ni som kanske jobbar med barn i olika åldrar hur gör ni med uppfostran. Har ni någon taktik? Alltså säg att barnen pratar fult och...
Svar
2
· Visningar
1 209
Övr. Barn Tycker att det har skenat i höjden? Vad beror det på? Köerna till Bup är ibland upp till ett år långa. När man väl kommit dit och fått...
Svar
11
· Visningar
1 664
Senast: Scata
·
Gravid - 1år Kände bara att jag var tvungen att ventilera... Det har varit mycket känslor under graviditeten. Men efter att första chocken från UL...
2
Svar
20
· Visningar
2 327
Senast: Amha
·
Övr. Barn Barn kan ju säga väldigt roliga och charmiga saker ibland, tycker det vore kul med en tråd :) Någon som vet vad skrattros och...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Ninnurur
·
Gravid - 1år Lite tidigt ute kanske eftersom vi inte väntar barn förrän i november men vi har börjat fundera kring det här med nappflaskor då jag...
Svar
16
· Visningar
2 668
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Såg att det hade gått lite över 2000 inlägg så nu kör vi nästa! Lägger in min bild även här
40 41 42
Svar
826
· Visningar
130 165
Senast: WBanna
·
Gravid - 1år Jag är gravid! :D Bf 7/11, så är ett tag till. :) Är överlycklig, men så nervös. Min son sen tidigare förhållande blir 6år gammal om...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka