Saker till nyfödda o kläder till mamma på Gekås?

Tycker nog utbudet med mammakläder blivit bättre. Jag köpte ursköna mammaleggings där och såna fanns kvar när jag var nere sist. Dessutom finns det barnkläder med en "giraff som märke" som är av god kvalite som Gekås säljer.

Jag tycker de har ganska mycket, har köpt spjälskydd, sängkläder, matstol och kläder där. Köpte också mammaleggings som jag nu har slitit ut och slängt, för övrigt det enda mammaplagg jag köpte, kombinerade det med större tshirts istället.

Och deras våtservetter tycker jag är bra. Har köpt en paraplysulky som vi inte provat än får se om den är bra.

Jag tycker att de har ett bra utbud av bebissaker (filtar, åkpåsar, snuttisar o s v) till väldigt bra pris.

Min bästa amningströja är köpt på Ullared & jag kan för mitt liv inte begripa varför jag bara köpte en...

Oj det låer som att det finns en hel del bra saker på Gekås. Då får det väl bli en runda dit. Pratade med mannen min o han tyckte att han kunde också behöva några saker så varför inte. :D

Förhoppningsvis kommer vi iväg i början av juni nångång o det hade ju varit bra.
Tack för all hjälp. Så tråkigt o jobbigt att springa överallt i alla affärer för en massa saker.

Vi åkte dit och shoppade innan vår lille kom. Perfekt att köpa sängkläder, nappflaskor, nappar, filtar och annat smått och gott. Såna saker blir mycket billigare än på andra ställen. Även en hel del bebiskläder fanns när vi var där men som sagt så är utbudet varierande. Mammakläder köpte jag inga alls där, men amningsbh köpte jag och det är dom bästa jag köpt. Billiga och jättebekväma, varnar dig för HMs amningsbhar dom är rena skräpet och obekväma.

Jo, vi köpte tom babyskyddet där då dom hade Brio med bas för ett bra pris, men man får kolla datumet på dom.

@oxo ja Bh har jag också funderat över eftersom några av de absolut bästa jag har haft har varit köpta där. Perfekt. Helt plötsligt vill jag åka NU även om inte grabben tänker dyka upp förräns i augusti. Men jag gillar o vara förberedd. Tänker att då kan man slappa i soffan i väntan på sen utan att känna sig stressad. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka