Sv: Hur sjuka ungar finns det?
Visst hypotetiska frågeställningar lämnar stort utrymme för spekulation, men för att svara på ditt påstående så tycker jag -Nä det är inte alls "klart" att ett vittne ska lämnas utanför.
gulan
Tänk om vittnet ljuger? Tänk om det var vittnet som gjorde handlingen och sen skyllde ifrån sig....Men det är väl klart att vittnet ska lämnas utanför efter att hon har återgett det hon såg!!
Visst hypotetiska frågeställningar lämnar stort utrymme för spekulation, men för att svara på ditt påstående så tycker jag -Nä det är inte alls "klart" att ett vittne ska lämnas utanför.
Usch ja livet är inte lätt alla gånger. Det får alla på jorden erfara. Men det är väl bra om man tidigt lär sig vad som är rätt att göra i vissa situationer? Att berätta vad man sett en kompis göra kan ju bli väldigt jobbigt. Därför behöver ett vittne också mycket stöd och hjälp....som jag skrev i mitt tidigare inlägg.Effekten lär ju bli att vittnet får skit för att hon skvallrade, och kommer hon då någonsin vittna om något hon ser igen?!?!
gulan