Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har kommit fram till den dagen jag fasat - den när mitt barn möter den grymma världen för första gången. Jag kanske borde ha insett...
Svar
8
· Visningar
2 386
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Jag och sambon hade tänkt ta in på hotell i månadsskiftet för att fira hans 30årsdag i efterskott och ska ha barnen med oss (15 månader...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: _ox_
·
Småbarn Går en riktigt elak magsjuka på förskolan,i Fredags vid lämning var det 4 personal borta,och dom hade 7 barn av 30,resten låg hemma i...
Svar
5
· Visningar
1 568
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag väntar mitt första barn och har börjat läsa på om smärtlindring. Alla i min närhet som har fött barn dom senaste åren har använt...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
14 811
Senast: sassiball
·
Småbarn Vi har lite smått funderat på om inte antalet teskedar långsamt sjunkit, och barnets duplo, var det inte fler bitar? Idag uppdagades...
Svar
11
· Visningar
2 057
Senast: Nillizan
·
Småbarn Jag fick mitt barn levererad utan instruktionsbok och jag vet faktiskt inte hur jag ska hantera den här nya sidan som dök upp för drygt...
Svar
17
· Visningar
2 772
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Jag har ett problem. Det börjar närma sig ålder och period i livet när det är dags för barn. Och jag vill gärna ha barn, har alltid...
2
Svar
30
· Visningar
8 364
Senast: Mabuse
·
Småbarn Man får ju lov att söka föräldraledigt två månader i förväg max tre perioder per år. Dock står det inte exakt vad som räknas som en...
Svar
7
· Visningar
4 456
Senast: trazel
·
Småbarn Hej! Exet pratar om att han vill ta dottern (då ca 11 månader gammal) med upp till high chaparall på midsommar, hans syster med familj...
Svar
16
· Visningar
5 061
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag vet för det första inte om tråden hamnar rätt, det handlar visserligen om barn men inte mitt barn. Jag tror att man kan få bättre...
Svar
8
· Visningar
2 483
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Nu är det inte jätte länge kvar tills det är dags för nr två att ploppa ut.. och jag har en fundering kring själva överlämnandet av...
Svar
13
· Visningar
3 042
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Förra veckan fragade min läkare om hur vi ställer oss till stammcellsdonation och hon pratade bara gott om det (papekade ocksa att hon...
Svar
17
· Visningar
2 215
Senast: Tora
·
Övr. Barn Har en son på 8 år som har kommit i någon period om att min mat inte är god. Vad göra?! Blir galen snart, lite bakgrundsfakta: Vi...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 317
Senast: Sol
·
Småbarn Jag har tänkt att köpa en studsmatta till min 4-åring och behöver råd. Det är mycket stora prisskillnader mellan olika märken. Hur...
2
Svar
27
· Visningar
11 734
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 237
Senast: Tora
·
Övr. Barn Först tänkte jag skriva inlägget som anonym- sen insåg jag att jag skiter i vilket, är det nån som vill vidarebefodra det jag skriver så...
Svar
6
· Visningar
3 709
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hej! Jag har inga egna barn ännu men det kommer nog så småningom. När jag växte upp gick aldrig mina syskon eller jag på dagis, då...
2
Svar
33
· Visningar
4 596
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hej på er! Tänkte kolla om det finns fler än jag här med ett lkg-barn, eller spalt av någon form? :-) Jag/vi har en dotter f-11 med...
Svar
5
· Visningar
1 771
Senast: Pilo
·
Gravid - 1år Kollade på uppdrag granskning för några dar sen och blev himla orolig vad man fick veta av detta program om brister i...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 528
Senast: No1
·
Småbarn Dottern fick hjärnskakning i slutet av december då vår bil åkte in i ett vägräcke. Vi låg på sjukhus för observation över natten. Ingen...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Ponsse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?