Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur länge "brukar" spädisar kräkas? Sonen var aldrig en kräkis och jag kan nog räkna gångerna han kräktes (bortsett från sjukdom) på en...
Svar
16
· Visningar
1 189
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Vet ej om denna hamnar rätt egentligen men frågan rör ju familjens val. Vi kommer tyvärr avliva våran älskade familjemedlem Diesel...
2
Svar
36
· Visningar
5 061
Senast: Sandra78
·
Gravid - 1år Jag har läst, följt, försökt stötta och vara där för andra här på buke som skrivit om sina problem. Tänkte aldrig att jag en dag...
Svar
9
· Visningar
2 943
Senast: Milene
·
Övr. Barn Rakt på: jag är nöjd med ett barn, min sambo längtar innerligt efter fler. Hur har ni andra resonerat, när ni vill olika?
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 390
Senast: Badger
·
Småbarn Jag läser som en dåre om graviditet och amning och allt vad det är, men det är mycket mindre att läsa om hur man som nybliven mamma...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 577
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Nu så: Varför valde du/ni att få ett barn och inte fler? (Tänker inte skriva "bara") Vad ser ni för fördelar? Hur ser andra på...
2
Svar
23
· Visningar
2 041
Senast: ako
·
Övr. Barn Eftersom några av oss med mer än ett barn började stjäla den andra tråden så startar jag en egen. Vad ser ni för fördelar med fler än...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: uva
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu startar jag denna tråd även om de är lite tidigt. De måste ju finnas någon/några fler än bara jag som ska ha barn i höst :D...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
153 962
Senast: lillebill
·
Småbarn Hur kommer det sig att ett i övrigt normalsmalt barn har en enorm mage? Mitt barn som är 4,5 år har alltid haft så. Det är en riktig...
Svar
19
· Visningar
27 414
Senast: ajdidodii
·
Övr. Barn Hej! Jag och barnens pappa separerade under sommaren och barnen bor nu 50 % hos oss var. Vi har en modell med fasta dagar och...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: patsy02
·
Småbarn Jag fick inte med någon manual!!!! O_o 2.5åringen börjar visa prov på egna ideer och är förstås lika envis som mor sin. Jag själv har...
2
Svar
20
· Visningar
2 367
Gravid - 1år Har ni det? I sådana fall, vilket bolag? Är det vettigt att ha? Vårt barn blir snart fyra månader och har faktiskt fortfarande inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 305
Senast: Sar
·
L
Småbarn Ni som har fler än 1 barn under 3-4 år- hur mår ni? Anledningen till att jag frågar är att jag mått dåligt psykiskt länge. nu börjar...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: Tora
·
Småbarn Någon som vet hur flerbarnstillägget fungerar när man får barn med en "ny pappa"? Jag har 2 barn sen tidigare och min sambo har 1...
Svar
13
· Visningar
4 534
Senast: Tingeling
·
Övr. Barn Jaha då har vi kommit till ett läge där mitt hjärta och hjärna säger en sak men samhället i övrigt säger en annan sak. Våran 7.5åring...
2
Svar
39
· Visningar
5 781
Senast: Petronilla
·
Övr. Barn Som rubriken säger. En vilopuls hos tioåring på 100 slag/minut. Upp till tio år kan ju pulsen vara 110-140 enligt 1177.se. Men jag...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Humla
·
Småbarn Har ni tips på spel till treåringar? Sällskapspel, inget surfplatte/datorspel.
Svar
8
· Visningar
1 690
Senast: nyttnick
·
Småbarn Jag är eg inte jätte insatt i vad man kan eller ska förvänta sig av personalen på förskolan, och tänkte att det kunde vara intressant...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 299
Senast: Apollo 13
·
Småbarn Jag behöver verkligen råd. Mina flickor på 4,5 och 7 bråkar så fruktansvärt mycket med varandra. Särskilt den yngre. Storasyster...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 432
Senast: Lupino
·
Småbarn Ska försöka ta mig iväg nästa vecka att besöka lite olika förskolor som lilleman ev skall börja på till hösten. Men vad ska man...
Svar
6
· Visningar
3 200
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka