Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Gravid - 1år Jag har lite p-medels besvär, efter två tappade kopparspiraler och en medecin som gör att jag inte kan använda de flesta hormonpreparat...
Svar
8
· Visningar
1 447
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag har själv inga planer på att skaffa barn ännu men är i den åldern då vänner börjar skaffa tillökning och då är ju ett samtalsämne...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 061
Senast: Petruska
·
Småbarn Mitt barn är 3 år och går 15 timmar i veckan på förskola. Hon trivs superbra, är enligt personal och det jag ser populär och omtyckt och...
2
Svar
39
· Visningar
4 155
Senast: Badger
·
Småbarn Försäkringskassan håller på att utreda växelvis boende. Ena föräldern har fått 2 frågor att svara på från FK. - Hur är barnets...
Svar
0
· Visningar
869
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag har studerat utan stöd från csn sedan i höstas, endast jobbat några dagar i veckan (är ändå en 100% universitetsutbildning jag gör)...
Svar
3
· Visningar
627
Övr. Barn När man.pratat om barn. Säger/skriver man: Skydda det viktigaste i ditt liv. Eller Skydda de viktigaste i ditt liv. ??!!
Svar
7
· Visningar
815
Senast: svea
·
Gravid - 1år Vi kom inte med på nån babysimkurs, men 4månaderskillen gillar att bada så vi tänkte gå dit när det är babybadtid utan instruktör och...
Svar
11
· Visningar
2 855
Senast: hljomalind
·
L
Småbarn Nu börjar det bli dags att kolla efter en cykelkärra eller vagn eller vad man säger ...Nån här som har erfarenhet? Vad har ni? Vad ska...
Svar
12
· Visningar
1 999
Senast: Lithonit
·
Gravid - 1år Vi har tid för ultraljud på tisdag. Jag är ledig då men pappan jobbar. Han frågade sin förman om det var okej att han gick iväg en stund...
Svar
17
· Visningar
4 935
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vi fick för ca 2 veckor reda på att vår 2 åriga son för andra gången nu har parasiten Dientamöba Frigilis. Han fick igen penicillin och...
Svar
17
· Visningar
3 131
Senast: Gimlan
·
Gravid - 1år Nån som har erfarenhet av det? Tänkte försöka ta blodprov i morgon och sen testa att lämna. :)
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: FadeAway
·
Småbarn Har en fundering kring hela potträningen, idag sa min älskling "kiss" och satte sig på sin toastol och kissade! Jag blev helt chockad...
Svar
14
· Visningar
1 362
Övr. Barn Jag har själv inga barn, med båda brorsorna har. Och mina föräldrar tycker nog att det är ungefär betyg 2 på en skala 1-10. Kul i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 147
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn För några månader sedan så hade vi en tråd där det diskuterades om amning fungerar som preventivmedel (om någon kommer ihåg den). Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 235
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Kaffe har alltid haft en betydande del i mitt vuxna liv, jag jobbar som undersköterska och utan kaffet på morgonen funkar liksom inte...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Bri
·
Småbarn Min mamma fyller år i Maj och har bjudit med mig och sonen till Grekland en vecka i Maj,och jag kommer ta ut föräldrarledigt då mina 25...
Svar
9
· Visningar
2 018
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Antar att det finns några här inne som har ansökt och fått gravdipenning. Jag har BF 6/6, blir troligen beviljad gravidpeninng från...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Jag har några frågor ang graviditet, förlossning och ridning som ni gärna få svara på. Hur länge red ni när ni var gravida? Då...
2
Svar
31
· Visningar
3 224
Senast: Tora
·
Övr. Barn Spelar ditt barn? Min 11 åriga dotter spelar i dagsläget mest "Animal crossing" och "Movie star Planet". Jag är väl inte så glad över...
Svar
7
· Visningar
1 229
Övr. Barn Någon som har något bra tips? Förutom att åka till ö.n.h?
Svar
10
· Visningar
5 802
Senast: Tingeling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka