Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Satt och läste tidningen idag och råkade läsa om barnbidrag. Fatta jag det rätt så skulle det delas mellan föräldrarna som är separerade...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år OBS Försök att hålla denna tråd ren från grattis och liknade och bara hålla er till en lista. Jag kopierade in den sista listan...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
99 216
Senast: Plussat
·
Småbarn Dottern har en konstig böld i ansiktet och jag funderar på vad det kan vara.. I måndags när hon kom hem från pappa-helgen så hade...
Svar
11
· Visningar
10 978
Småbarn Vi har nyligen bytt till en juniorsäng men valt att behålla påslakanset till spjälsäng. Men kudde är ju liten (platt), finns det kuddar...
Svar
2
· Visningar
3 911
Senast: FadeAway
·
Gravid - 1år Vad är det i er BB-väska? Håller på att försöker få i hop min nu och det känns som det blir bara mer och mer grejer och att jag säkert...
2
Svar
24
· Visningar
2 875
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Jag är sjuk. Jag kommer inte kunna vara föräldraledig (dvs inte kunna ta hand om våra barn) i morgon. Normalt sett är vi hemma båda...
Svar
0
· Visningar
1 052
Senast: trazel
·
Övr. Barn Ni andra som har skolbarn med ADHD, eller andra diagnoser,vad får era barn för hjälp och extra stöd i skolan? Min 10-åring medicineras...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Coop
·
Småbarn Emilia (blir 5 i mars) är väldigt intresserad av bokstäver och att skriva. Mycket kan hon skriva helt själv och annat vill hon att vi...
2
Svar
30
· Visningar
5 234
Senast: Anna
·
Övr. Barn Pratade med en vän som är gravid i v 27 och hon sa då att en kollega till henne förlorade sin bebis ( i magen) nu under helgen :(. Hon...
Svar
6
· Visningar
1 659
Senast: lewellyn
·
Gravid - 1år Vet att det finns många här inne som haft stora problem med foglossning och undrar om någon har erfarenheter av att sättas igång före bf...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 158
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Är i v 35 och har en bebis i magen som ligger på tvären :meh: Under många veckor låg den stabilt på tvären med huvudet på min vänstra...
Svar
9
· Visningar
16 780
Senast: Vimsan
·
Småbarn Finns det något annat än ikeas? Vill helst ha miljömärkt och allergivänlig och nja det känns ju inte som ikeas är förstahandsvalet då :)
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: FadeAway
·
Övr. Barn Skulle jag gått in i detalj vad mina föräldrar har gjort mot oss barn så vet jag att jag hade fått många av era mammahjärtat att brista...
Svar
7
· Visningar
4 900
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Det kanske är lite i tidigaste laget men nu har jag väntat nog på att någon annan ska starta denna tråd. :) Är det fler som planerat...
29 30 31
Svar
603
· Visningar
70 415
Senast: oxo
·
  • Låst
Övr. Barn Ja som rubriken lyder: Jag oh min sambo längtar efter barn! Förra månaden kom mensen som den skulle och man blev såklart besviken.. Men...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
229 483
Senast: em-pirre
·
Småbarn Mitt barns pappa har sedan början av december ett jobb där han bara får jobba helger. (Natten till lördag samt dag söndag.) Därför...
2
Svar
27
· Visningar
4 520
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur funkar det egentligen? Alltså, om man har ett jobb med kontorstider, heltidsanställning osv plus att man har jour utanför...
Svar
2
· Visningar
1 761
Senast: skuggi
·
Gravid - 1år Vad är det längsta mellanrum era småbäbisar haft mellan sina bajsningar? Det är ju tydligen inget onormalt att det kan gå en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 929
Senast: hljomalind
·
Småbarn Gör en ny tråd om bonussonen som vi försöker få torr. Han blir 4 i april. Har de senaste veckorna (sedan innan jul) varit helt utan...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 125
Senast: kpist
·
Gravid - 1år När började era små sluta äta på nätterna? 10 mån. får välling minst en gång/natt. Oftast av slentrian från min och partnerns sida...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur