Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast att jag vill planera månad är väl upp till mig? Det har inget med att jag inte är ödmjuk att göra?
Men då hoppar jag över att skriva i den här tråden då, är den bara till för dom som det är synd om så kan jag skapa en egen som är till för ALLA oavsett!
*KL*
När skall jag testa att kissa? Får testerna i veckan
*kl
Gud vad jag avskyr detta väntande!!!
Jag hoppas snöstormen bedarrar under natten så kan jag rida imorgon
Att inte kissa på stickor är svårt... Äl bör ju ha varit 2/1 vilket gör att det är för tidigt för utslag på stickorna oavsett hur det gått (för jag tycks inte vara höghormonare precis).
kl
Vaknade och gick upp och kissade inatt. Kände av mensvärk i samma veva (första gången den här vändan, förra gången hade jag ju värk i typ en vecka före mensen). Men ingen mens ännu, som tur.
Har lite gett upp hoppet ändå. Kunde inte låta bli och gjorde ett test några timmar senare. Minus. Men det är inte bim ännu, och urinen var kanske inte tillräckligt koncentrerad (greppar efter halmstrån här!)
Det här väntande och alla besvikelser börjar bli jobbigt.
.... men nuförtiden är dom noga med riskerna och en kvinna skall inte behöva lida mer än hon måste och FRAMFÖRALLT bestämmer jag över min kropp!
Minst lidande och minst skada på din kropp får du efter en normal, vaginal förlossning.
Att tro att ett snitt är en enklare väg är ett tankefel.
Du får epiduralbedövning även vid vaginal förlossning om du vill så smärtan är inget att oroa sig över.
Ett bukingrepp är en betydligt större risk rent medicinskt både för dig och barnet.
Din bukhåla mår bäst i längden av att inte vara uppsprättad.
kl
Vaknade och gick upp och kissade inatt. Kände av mensvärk i samma veva (första gången den här vändan, förra gången hade jag ju värk i typ en vecka före mensen). Men ingen mens ännu, som tur.
Har lite gett upp hoppet ändå. Kunde inte låta bli och gjorde ett test några timmar senare. Minus. Men det är inte bim ännu, och urinen var kanske inte tillräckligt koncentrerad (greppar efter halmstrån här!)
Det här väntande och alla besvikelser börjar bli jobbigt.
Jag känner mig lite "knäpp", jag ser fram emot att få uppleva en förlossning, nu för tiden känns det som att så många vill ha snitt och att det har blivit en "anti-vaginal-förlossningskampanj".
På onsdag. Så har ju lite tid kvar ännu Om jag inte fått mens på fredag ska jag testa då.
Men det känns faktiskt annorlunda än tidigare.
Ja, alltså jag har ju bara ett test kvar, och det är ett sånt dyrt ett Det vill man ju inte slösa. Använde mitt sista billiga test idag.