Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Dottern som är 3 år har sovit i eget rum sedan hon var 8 månader. Nu funderar jag lite på att låta henne och lillebror (6 månader, det...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: FlipTheFrog
·
Småbarn Vi har haft en väldigt stabil och regelbunden läggningsrutin för våra barn. I samtal med andra föräldrar förstår vi att vi varit oerhört...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 822
Senast: Mirtai
·
R
Övr. Barn Den kommentaren har jag på sistone fått höra av flera olika personer med anledning av att min son har fått en lillebror. Jag är lite...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 855
Senast: Ajda
·
Småbarn N Det är sån enorm skillnad på barnen här hemma. Mina barn 4 och 6 år kan leka tillsammans och själva i timmar. Bygga lego, rita...
Svar
8
· Visningar
2 148
Senast: Ginne
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 6 och nu börjar illamåendet smyga sig på. Vid min förra graviditet hade jag bokstavligen ett rent helvete med...
2
Svar
33
· Visningar
6 936
Senast: trea14
·
Gravid - 1år Jag älskar resa och nu med en liten på gång kan jag ändå inte sluta drömma om nya resmål. Jag har ytterst liten erfarenhet av små barn...
Svar
19
· Visningar
1 656
Senast: linlar1
·
Gravid - 1år Nu är jag orolig. I onsdags var vi på ultraljud och jag är i vecka 20. På ultraljudet får vi reda på att det är en flicka och att...
2
Svar
24
· Visningar
7 125
Senast: Tora
·
Övr. Barn Läste nu om en preventinmedelsdator som registrerar kropppstempen och därmed ägglossningen... är det någon som testat det? det låter...
2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Nån som har några tips så här till nyår? Dels nått lite festligt när andra dricker vin (jag gillar inte vin alls så alkoholfria viner...
2
Svar
23
· Visningar
7 311
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Har ni läst de nya reglerna gällande föräldraledighet...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
21 753
Senast: Björk
·
Gravid - 1år En jobbekompis ska snart bli förälder för första gången och det kom fram att han inte längre är tillsammans med tjejen. De ska inte...
Svar
4
· Visningar
2 319
Senast: Zaria
·
Gravid - 1år Hur i hela friden ska jag bära mig åt för att på ett ergonomiskt sätt få upp lilltjejem ur spjälsängen när jag har typ ryggskott och det...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Nu på måndag ska vi upp till BUP och få diagnos på vår äldste son. Ska bli intressant och se vad de har kommit fram till. Har man...
2
Svar
36
· Visningar
4 184
Senast: Narcissa
·
Småbarn Jag har en nybliven treåring som har svårt att sluta med blöja. Egentligen tror jag att hon skulle kunna vara torr dagtid, vissa dagar...
Svar
12
· Visningar
2 015
Senast: Diplomaten
·
Övr. Barn Min son, 10 år, har sedan drygt tre år två stycken vårtor på ett finger. En av vårtorna blir bara större och större och sitter så till...
2
Svar
34
· Visningar
15 271
Senast: Champagne
·
Småbarn Finns det någon jacka som lämpar sig att ha under bilbältet?' Ibland (Ofta) är det rätt kallt i bilen när vi börjar åka så jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: Badger
·
Småbarn Hur skulle ni göra/tänka i följande scenario? Det går magsjuka på dagis med kräkningar/diarré (vet dock inte om det är något fall på...
Svar
9
· Visningar
3 472
Senast: Lupino
·
Småbarn Min syster fick en underbar liten son i somras och han ska få sin första julklapp i år :love: Men vad? Vi hade tänkt en hoppgunga...
Svar
18
· Visningar
1 734
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Ville bara dela med mig av detta...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: ameo
·
Övr. Barn Egentligen har det inget med föräldraskap att göra, men min erfarenhet säger att ni som har barn ofta är mycket bättre på namn än de som...
Svar
7
· Visningar
2 090
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka