lillamy73
Trådstartare
Sv: På måndag får vi domen...
Line_n och liten vit :-)
Jag anser att skolan nu efter fyra år borde förstå hur vår son fungerar.
Jag anser att specialpedagogen har lyst med sin frånvaro sedan hon tittade på honom i andra klass.
Jag förstår att läraren har fler elever än min son som hon måste fokusera på.
Anser att klassen behöver en resurs till då det finns fyra barn med svårigheter.
Fröken har fel tänk vilket jag påpekat flera gånger.
Då hon sätter min son tillsammans med en kille som inte kan vara tyst eller sitta still.
Han är inte emot hörsel skydd men får använda dem sparsamt.
Blev så besviken på hans slöjdlärare som skrev i omdömet av honom:
Du har förmågan till bra slöjd arbeten men utnyttjar inte tiden till att arbeta.
Din mössa borde vara klar.
Till saken hör att damen är ensam med tolv barn i en otroligt stökig miljö. Min son frågade om han fick ta med sig den hem? Men hon sa att då slarvar han väl bort den.
Det slutade med att hon kastade hans ofärdiga mössa. Vilket sonen ser som ett misslyckande :-(
Jag har flera gånger varit med i skolan erbjudit min hjälp.
Angående medicinen är jag rädd för just att han kan tappa matlusten.
Men jag känner att vi tyvärr måste prova medicin i skolan. Jag läser och läser om allt jag kan hitta.
Line_n och liten vit :-)
Jag anser att skolan nu efter fyra år borde förstå hur vår son fungerar.
Jag anser att specialpedagogen har lyst med sin frånvaro sedan hon tittade på honom i andra klass.
Jag förstår att läraren har fler elever än min son som hon måste fokusera på.
Anser att klassen behöver en resurs till då det finns fyra barn med svårigheter.
Fröken har fel tänk vilket jag påpekat flera gånger.
Då hon sätter min son tillsammans med en kille som inte kan vara tyst eller sitta still.
Han är inte emot hörsel skydd men får använda dem sparsamt.
Blev så besviken på hans slöjdlärare som skrev i omdömet av honom:
Du har förmågan till bra slöjd arbeten men utnyttjar inte tiden till att arbeta.
Din mössa borde vara klar.
Till saken hör att damen är ensam med tolv barn i en otroligt stökig miljö. Min son frågade om han fick ta med sig den hem? Men hon sa att då slarvar han väl bort den.
Det slutade med att hon kastade hans ofärdiga mössa. Vilket sonen ser som ett misslyckande :-(
Jag har flera gånger varit med i skolan erbjudit min hjälp.
Angående medicinen är jag rädd för just att han kan tappa matlusten.
Men jag känner att vi tyvärr måste prova medicin i skolan. Jag läser och läser om allt jag kan hitta.