Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Nu har min 13-årige son börjat få lite tonårsfinnar och jag vill hitta ett medel åt honom, typ en ansiktstvätt. Det finns hur mycket...
Svar
12
· Visningar
2 620
Senast: hljomalind
·
  • Låst
Gravid - 1år Dags för sjätte tråden! Mars 4:e MayDay, 2a barnet - E född 2013-03-08 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet,en...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
129 115
Senast: Amha
·
Småbarn Vi kommer att byta dagis på sonen efter julledigheten. Vi går idag på ett dagis där han trivs jättebra, pedagogerna är bra och allt är...
Svar
7
· Visningar
2 078
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag är bara i v.14 och har en knappt märkbar mage, men ändå så tycker jag ridbyxorna sitter för tight. Jag tycker också att magen...
Svar
14
· Visningar
1 946
Övr. Barn Hallåjj! Jag har en son, fyller sju om några dagar, som alltid varit svag i sin impulskontroll. Han var sen i talet, och uttryckte...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 194
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Jag läser på om enskild resp gemensam vårdnad då jag ska träffa pappan till mina barn idag. Fastnar då vid flytt-frågan. Vid...
Svar
5
· Visningar
1 676
Senast: Svartfot
·
Övr. Barn Detta visades på bompa igår Hackar sönder dockan:crazy: Vad fasen tänker svt med eg?
2 3
Svar
52
· Visningar
6 289
Senast: Raderad medlem 6459
·
K
Småbarn Hur tas ditt/dina barn emot när de kommer till förskolan? Jag är lite irriterad på personalen på "min" förskola för de "bryr" sig som...
Svar
12
· Visningar
4 000
Senast: Yrja
·
Småbarn Jag är van vid att mina barn har brännheta handflator och fotsulorna vid feber. Nu har min 14 månaders över 39 i feber och fötterna är...
Svar
5
· Visningar
12 532
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag vet inte om ni kommer ihåg mina gamla trådar om ett sammarbete med exet som inte fungerade öht. Nu är bollen i rullning iaf, och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
17 093
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Är gravid med mitt första barn och har börjat fundera väldigt mycket på förlossningen. Inte så att jag är rädd utan mest fundersam på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 377
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Hittade ingen tråd om detta, kanske missade den när jag sökte, men skit samma. Är det någon här som vet om rekommendationerna för...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: cikoria
·
Övr. Barn Någon son har gjort The baking soda test? Stämde det på er? En rolig grej om man inte har något annat för sig. Det sägs att man har...
Svar
5
· Visningar
2 086
Övr. Barn Jag känner mig vilsen i djungeln med försäkringar. Totalt ointresserad är jag också (tills den behövs) av allt pappersjobb det är med...
Svar
18
· Visningar
1 404
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur farligt är det att dricka energidryck som gravid eller om man ammar? tänkte på typ red bull (sockerfria) eller typ den där...
Svar
9
· Visningar
1 587
Senast: Sol
·
Övr. Barn Hur ansöker jag om det? Måste man typ, döda varandra för det ska gå igenom? Visst ändras ingenting för den andra föräldern ang...
Svar
3
· Visningar
1 621
Gravid - 1år Jag och min sambo har försökt att få barn i över ett år och nu, ÄNTLIGEN, mot alla odds har vi lyckats. Sambons pappa dog i lördags så...
2
Svar
38
· Visningar
4 326
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Min son är diagnostiserad med asperger samt selektiv mutism, högfungerande och väldigt intelligent. Kommer troligen blir lite rörigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 066
Småbarn Krav är att den ska borras fast samt kunna svängas 180 grader. Våra nuvarande är trä och då vår ena katt klättrar och inte hoppar över...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: FadeAway
·
Gravid - 1år Hemligt nick, o om nån klarar ut vem jag är så snälla outa det inte ;)! Jag är tidigt (v6) gravid med vad som om allt går bra blir vårt...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka