Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Treåringen hemma har nu bestämt sig att han ska sluta med blöja. Inte för att han egentligen vill utan för att kompisarna på dagis...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 659
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Idag gjorde jag en riktigt miss när jag var hos veterinären för att undersöka min häst. Vi gjorde först en endoskopi men för att få en...
Svar
4
· Visningar
2 071
Senast: dender
·
Gravid - 1år Hejsan! Jag har en liten fundering, om det kanske finns fler med samma problem som jag? Läser man på nätet ska det vara ganska vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Vi har fått massor av kläder till lillen, både nya och begagnade, och nu börjar vi kunna rensa ut dom minsta storlekarna. Vi har haft...
Svar
15
· Visningar
2 823
Senast: Raderad medlem 94602
·
Småbarn Kan börja med att min son trivs väldigt bra på dagiset, personalen är väldigt bra för övrigt och alla andra barnen verkar även trivas...
2
Svar
23
· Visningar
4 009
Senast: Zaria
·
Småbarn Jag sitter barnvakt åt två tjejer, fem och sju år gamla. Jag har dem två eftermiddagar i veckan. Det går i regel bra men de verkar vara...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: mino
·
Övr. Barn Min son blöder ofta näsblod. Vi pratar flera gånger i veckan när det är som värst. Händer att han vaknar så på morgonen och har ju då...
Svar
8
· Visningar
7 525
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Lägger denna tråd på Förälder då jag tror jag får bäst svar här. Jag undrar om det finns någon här med svår fibromalgi som också har...
Svar
2
· Visningar
1 000
Övr. Barn Har senaste tiden känt att det vore roligt med en till liten men vet inte riktigt om det är vad jag vill. Livet känns så ordnat nu...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
17 490
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Hoppas någon kan hjälpa till att reda ut begreppen.... Min svärson som har barnbarnet varannan helg (om det passar honom och han inte...
Svar
18
· Visningar
2 148
Senast: Badger
·
Småbarn Min bästa vän har en son på 2 år, fyller idag faktiskt, och vi har umgåtts väldigt mycket ända sedan han föddes och varit ganska nära...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Vad behöver man för vagn. Till sonen har vi en emmaljunga duo samt en scooter s. Den senare används primärt när vi ska ut och åka. Nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Senast: Plussat
·
Småbarn Har alltid tyckt att mitt barn som går på en förskola (1 år) har haft en annorlunda doft då han kommit hem, men inte reagerat så mycket...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag har en vän vars dotter inte vill sova. Flickan är 8 månader och har mer eller mindre alltid varit såhär men som jag förstått det...
2
Svar
22
· Visningar
5 257
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag blev lite nyfiken... Och jag menar nu inte att säga att A är rätt och B är fel, men jag är nyfiken på hur ni som är föräldrar...
Svar
14
· Visningar
2 493
Senast: Sol
·
Övr. Barn Nu har jag så mycket funderingar i mitt huvud så jag tror snart att det sprängs. Måste ventilera mina känslor lite. Kanske finns det...
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Har ni några tips att ge? Mer än att hålla sig inne när det är för kallt (när är det?) och att köpa bra varma kläder? Sist jag fick...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: Mammas
·
Småbarn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17686178.ab (Handlar om en flicka som hittats på en brottsplats i Grekland och polisen där tror...
Svar
14
· Visningar
2 338
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Bebislängtan går från enorm till tveksam här - kommer jag orka, klara av det, vad gör jag om....osv. Tänkte att en bok eller två vore...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: FadeAway
·
Övr. Barn Hur mycket informerar ni barnet/barnens andra föräldrar om vad ni gör? Mamman till mina bonusbarn vill att vi berättar för henne när vi...
2
Svar
32
· Visningar
5 237
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar