Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad tycker ni föräldrar om Mamma Mu böckerna? Är det något ni läser för barnen? (Ja/nej + varför:p) Vad tycker ni om dem i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 888
Senast: Petruska
·
Småbarn Vi har börjat försöka få barnen (4,5 och snart 3) att somna själv. Än sålänge går det sådär. Ibland funderar det att sitta brevid...
2
Svar
26
· Visningar
2 753
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Ska snart ha en liten, och har ett förnamn ganska klappat och klart. Sen hör det ju till traditionen att ha ett extra förnamn utöver...
2
Svar
25
· Visningar
3 396
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej! Jag frågade min dotter vad hon önskade sig i födelsedagspresent (hon fyller 8), då sa hon "Ponny, bo på lyxhotell och att bli...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Ludvig fyller fem om några veckor (herregud vad tiden går, nyss kom vi ju hem med bebisen från BB ju :crazy:). Tidigare år har vi...
Svar
8
· Visningar
8 834
Senast: Diana
·
Övr. Barn Min tioåriga son har extremt trång förhud. Ja, den är så trång som man kan inte ens dra den en millimeter över ollonet (har aldrig...
Svar
15
· Visningar
3 882
Senast: Amandam
·
Småbarn Har funderingar på att åka till Kanarieöarna i februari-mars. Någon som har tips på var det är trevligt att åka med en treåring och en...
2
Svar
20
· Visningar
11 417
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Ni som har lite större barn, vad har de för intressen och vilka aktiviteter har de på fritiden? Alla våra barn rider till husbehov...
2
Svar
22
· Visningar
2 280
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Tittar på tv3 dokumentär och slogs av tanken på den här frågeställningen. När är man för gammal för att skaffa barn anser ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 435
Senast: inkognito
·
Övr. Barn Min son är 6,5år och fick sin ADHD-diagnos för snart ett år sedan. Jag har skrivit trådar här på Buke ett flertal gånger genom åren sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
26 409
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag har en bonusdotter som är sju år och som har börjat ljuga, ganska mycket och om de mest märkliga saker. När hon ertappas blir hon...
Svar
6
· Visningar
2 302
Senast: Korven
·
Gravid - 1år Nu är jag så in i h***vete less så jag vet inte var jag ska ta vägen!! Är gravid med vårt 3:e barn och har nu gått över 10...
2
Svar
21
· Visningar
5 299
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Skulle vilja ha era åsikter om det här upplägget: Vi bor idag i villa i storstadsförort. Det är mycket bekvämt på många sätt och huset...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: mino
·
Småbarn Hej alla barnfamiljer med häst intresse! Hur har ni löst det med boendet utav familjen och hästarna? Trivs ni med inackorderat eller...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 424
Senast: MM
·
Småbarn Jag har tva funderingar jag behover hjalp med eller kanske snarare asikter om. Sonen har précis fyllt tva ar och ar précis som en tva...
2
Svar
24
· Visningar
3 041
Övr. Barn Kort och gott när är man för gammal för att skaffa barn om man bortser från det rent fysiska?
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Mirre
·
Småbarn En granne frågade om jag vill följa med till badhuset med barnen på torsdag. Funkar det? Stora är 2 år och lilla 5 månader. O_o Hon...
Svar
10
· Visningar
1 670
Senast: majola
·
Småbarn Min 2,5 åring har blivit prickig :nailbiting: Hon har några prickar på armarna, ena benet samt 3-4 st vid underläppen. De på armarna...
Svar
13
· Visningar
3 488
Senast: feel
·
Småbarn Vi har insett att dottern är snart tre år, och inte alls i närheten av att sluta med blöja än :crazy: Det kändes som om vi var på god...
Svar
18
· Visningar
2 156
Senast: Mirtai
·
Småbarn Valet och kvalet har drabbat mig. Någon som har erfarenheter av Knatteskutt? Är det kul, eller bara effektiv marknadsföring och en ful...
2 3
Svar
48
· Visningar
12 364
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar