Kanarieöarna i feb-mars, var åka med små barn?

Sv: Kanarieöarna i feb-mars, var åka med små barn?

Har varit på gran Canaria i januari två gånger när sonen var ett halvår samt 1,5 år. Första året i san augustin och andra året i amadores. Jag upplevde vädret bättre i amadores där vi kunde bada i havet varje dag, dock är det väldigt backigt...

Sen har vi också varit på Teneriffa 2 gånger i januari. Vi tycker nog allra bäst om Teneriffa och upplever vädret bättre här än GC. Badade både på stranden och i poolen hela dagarna. Båda gångerna var vi i playa de las amerikas, fast på olika "barnhotell". Första året med fritidsresor och andra året med ving. Ving har ett helt underbart koncept med lollo och Bernie som barnen älskar (nu är mina 6 och 3 år). Det var såååå mycket bättre än fritidsresor (även om vi tyckte de var jättebra när vi var där)! Maten var visserligen rättså kass (kanske jag som är kräsen), men allt det andra vägde upp så mycket så det var vår bästa resa ändå :) Så bra att vi åker tillbaka nu i januari med all inclusive igen ;). Kanske ska säga att vi var på Sunwing Fanabe beach. Vi var inte ute efter att göra så mycket, vi var främst där för att koppla av, så vi var bara på Loro Parque (djurparken) som man givetvis måste åka till om man är på Teneriffa :)

Liknande trådar

Småbarn Sommar hemmavid med små barn under 4 år - vad ska man hitta på? Gärna sånt som är rimligt att göra som ensam vuxen med fler än ett barn...
Svar
16
· Visningar
1 230
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 768
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar