Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag valde att tacka nej å min dotters vägnar då jag anser att det är alldeles för mycket frågetecken runt hela grejen. Biverkningar på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 274
Senast: Halali
·
Övr. Barn Har lite funderingar om motpartens familj får träffa barnet under tiden en utredning pågår. Glömde fråga det igår
Svar
5
· Visningar
1 726
Småbarn Vissa saker talar jag inte om för mina barn och det kan bli rätt så roliga situationer av det. Alla föräldrar har säkert såna grejer att...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 507
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Eftersom jag utför en hel del farliga och tunga saker på mitt jobb, och redan känner av problem med vissa uppgifter. Så valde jag idag...
Svar
15
· Visningar
3 263
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn golit gissar att det skulle vara rätt obekymrat att köpa en zlatans, eller kim anderssons tröja till en fot- eller handbollsintresserad...
Svar
7
· Visningar
1 396
Senast: golit
·
Småbarn Inte helt oväntat så vänder vinden i frågan om bilbarnstolar och säkerhet. Bilkuddar anses bättre för större barn när man inkluderar hur...
2
Svar
28
· Visningar
3 720
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Lillebror, 7 månader gammal tycker allt storebror gör är superspännande och ska göra likadant. Han kryper, fort som attan, ställer sig...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: golit
·
Gravid - 1år Förkylning, feber och hosta. Jag kan inte andas utan nässpray och har nu googlat om det. Jag frågade på apoteket vilken man kan använda...
Svar
15
· Visningar
8 855
Övr. Barn Jag är mamma till Viktor som är 7 år och går i första klass. Kunskapsmässigt skulle man nog kunna jämföra honom med en genomsnittlig...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
15 071
Småbarn Hade en diskussion här om dagen om vad små barn ska få se och höra, lite apropå hästätande björnar... Vår dotter, 2 år och 9...
Svar
12
· Visningar
2 320
Övr. Barn Ställer min fråga till allvetande buke då min vän inte lyckas få något bra svar någonstans, kanske vet någon av er något som kan vara...
2
Svar
23
· Visningar
5 494
Senast: Mitten
·
Småbarn Är det någon som varit på bio och sett nya Alfonsfilmen? Har ett mkt känsligt barn och måste censurera/stänga av och prata om nästan...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Vad tycker ni föräldrar om att barn får rovdjur äta andra djur? Och att man förklarar för barnen vart kött kommer ifrån? Läste en...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 227
Senast: lady_mike
·
Småbarn Hur har det gått hos er när ert första barn fick ett syskon? Jag går och oroar mig lite, kanske mest för min skulle men även för "hur...
Svar
9
· Visningar
1 630
Övr. Barn Får man ha med sig någon vid samarbetssamtal??
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Bonussonen har nu precis börjat 9an och är skoltrött till tusen. Han utreds för dyslexi och har det jobbigt i skolan. Idrott...
2
Svar
24
· Visningar
3 143
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Börjar bli lite nojjig att något är fel. Har en hormonspiral sen i januari och haft min mens som vanligt varje månad. Men denna...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: MM
·
Gravid - 1år Blev precis moster till två småttingar planerade i mitten av oktober. Jag vill givetvis skämma bort dem lite granna men min erfarenhet...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: Anna
·
Övr. Barn Jag har en otroligt känslig och rädd dotter hemma som snöat in sig mycket på döden. Drömmer att vi dör, dödas, äts upp, mördas osv...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Majkem
·
Övr. Barn Har en son på 5 år som ska börja på ridskola. Har letat efter snygga ridskor, men ej hittat. så nu undrar jag, Vad har era ridande...
Svar
17
· Visningar
2 026
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024