Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Till er med barbiedockor och hästar till dessa, eller lundby dockor med hästar. Om ni såg en affär med tillbehör till barbiehästar/...
Svar
10
· Visningar
1 661
Senast: Mammas
·
Småbarn Sedan förskolan drog igång efter sommaren så har min dotter och en annan flicka blivit riktigt oskiljaktiga. Dottern är född i december...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur tog ni upp frågan om barn? Frågan vill du ha barn? När vill du ha barn? Ska vi skaffa barn osv? Speciellt riktar jag frågan till...
2
Svar
33
· Visningar
4 078
Senast: Jettan
·
Gravid - 1år Jag ringde idag för att boka tid för inskrivning och fick då en tid först i slutet av september? Då är jag i v 11. Jag frågade då vad de...
2
Svar
33
· Visningar
3 939
Småbarn Dottern, snart 5 år, har börjat tjata lite smått om att få börja rida. Hon är rätt ofta med mig i stallet men tycker att min häst är på...
Svar
9
· Visningar
1 666
Småbarn Är lite orolig för min 2,5-åring...Vet inte riktigt hur mycket aktivitet de ska klara av. Nu var vi och badade och så efter ca 1 timme...
Svar
8
· Visningar
3 229
Småbarn Leker era barn själva hemma utan att ni är med? Storebror som blir fem i november har väldigt svårt att leka själv. Vill alltid att...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 329
Övr. Barn Idag när jag hämtade min hund på hundpensionatet kom jag på en idé: Varför inte starta ett barnpensionat? Idén går ut på att dom som...
2
Svar
39
· Visningar
4 321
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ja då verkar det äntligen som att det är "min tur":love:. Det var inte planerat men väldigt välkommet. Dock startar alla tankar och även...
2
Svar
23
· Visningar
5 273
Övr. Barn Hejsan! Vår yngste son ska börja förskoleklass till hösten och placeringsbeskedet kom i förra veckan. Vi kom dit vi ville, allt frid och...
2
Svar
29
· Visningar
6 850
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Nu tänker jag främst på er som bor på landet och har barn i lågstadie. HUr lång resväg har de med buss/taxi? tycker ni att det är ok...
Svar
13
· Visningar
4 210
Senast: Girasol
·
Småbarn Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel! Hej! Har haft en helt underbar pojkvän nu i ett par månader, vi har känt...
Svar
17
· Visningar
3 602
Senast: ako
·
Småbarn Idag slog det mig när jag körde genom samhället, nästa tisdag börjar min lilla kille dagis! Min reaktion? Få rå-ångest och håller på...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 841
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Har nyligen plussat och är nu i v 3 (räknat från ägglossning). På testets bifogade papper stod det att barnmorskor räknar från första...
Svar
5
· Visningar
1 270
Senast: Ninnurur
·
Småbarn Våran 1,5 åring slåss, drar i håret, nyps osv när han inte får som han vill. Han får ordentligt tag och jag har både ett och tio...
Svar
3
· Visningar
3 599
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Lite känsligt ämne så jag skaffar mig ett anonymt konto.. Jag har för mindre än ett år sedan fått mitt första barn. Förlossningen...
Svar
17
· Visningar
2 947
Småbarn Har precis börjat jobba igen efter att ha varit föräldraledig så nu är min sambo hemma med våran son istället. Saknar min lille plutt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 833
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hej alla kloka bukefalister! Är det någon som har koll på hur ofta man bör testa dricksvattnet om man har egen brunn? Är höggravid och...
2
Svar
37
· Visningar
5 711
Senast: sassiball
·
Övr. Barn Åttaåringen och hans jämngamla kompis kraschar en fönsterruta när de spelar fotboll mot fasaden, trots upprepade tillsägningar (vi har...
Svar
15
· Visningar
2 360
Senast: Sol
·
Övr. Barn Nu vet vi ju inte historien bakom men jag kan inte tycka att det är en rättighet att åka till ett turistmål en bra bit från hemmet...
Svar
17
· Visningar
2 160
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024