Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej! Nu är det bara 4 mån kvar till jag får träffa grodan!!! Detta är mitt första barn. Det finns hur mkt saker som hellst som man bör...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 956
Senast: Sar
·
Gravid - 1år barn under ett år ska tydligen ej äta honung, men hur är det att ha det i maten?
Svar
3
· Visningar
1 492
Småbarn Vi ska äntligen utomlands för förta gången, o vi har hela familjen med oss :D Vi ska ha med våran 2åriga son och nu funderar jag lite på...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: orion_x
·
Småbarn Hur gör man när syskonen är för tajta. Tuva blir 5 år i augusti och Lowe blir 3 år i november. Det är storasyster som blivit för tajt...
Svar
3
· Visningar
2 369
Senast: trazel
·
Övr. Barn Rasmus har massa röda prickar över hela kroppen. Det började i ansiktet och har sedan snabbt spridit sig, inga sjuksymptom i övrigt...
Svar
8
· Visningar
2 868
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hmm, det går väl knappast att ställa den här frågan på ett "rumsrent" sätt så allt för kräsmagade får väl klicka vidare... Fick barn för...
Svar
15
· Visningar
5 101
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag läser i flera trådar om personer som fått mer eller mindre knasiga råd från MVC, BB, BVC och fan och hans moster :) Nu tänkte jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 108
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vi väntar tillökning i familjen och ska såsmåning om berätta för sonen på 8 år att han ska få syskon. HUr mycket berättar man och vad...
Svar
16
· Visningar
8 646
Senast: ako
·
Övr. Barn Varit tillsammans med en kille snart ett år och problemen hopar sig varje gång vi umgås för mycket, mycket tid går åt till hans son, som...
2
Svar
22
· Visningar
4 494
Senast: Sar
·
Småbarn Vad ska man tänka på när man letar framåtvänd stol? Har nu båda barnen i varsin maxi cosi och älskar de stolarna. Sonen på 3,5 år har...
Svar
17
· Visningar
3 998
Senast: ako
·
Övr. Barn Hej I dag var jag och träffade min dotters blivande fritidsledare för information om fsk klassen och fritids som hon ska börja nu i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 535
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Min 5åring verkar ha hamnat i någon fas eller vad det nu är, han vägrar prova nya saker, det är ett evinnerligt gnällande så fort det...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 795
Senast: Brandgul
·
Småbarn Antar att det är fler som har haft det problemet? Att på nätterna räcker inte blöjan till utan börjar läcka. Min kille är nog ganska...
2
Svar
23
· Visningar
9 217
Senast: orion_x
·
Småbarn Vad gjorde ni då? Det är ju speciellt för de små att sluta på dagis, så vad hittade ni på?
Svar
11
· Visningar
2 052
Senast: gulan
·
Gravid - 1år De har tydligen brist på sjukhusen runt omkring Göteborg, och kör en kampanj på GP.se Skulle du kunna tänka dig att donera? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 721
Övr. Barn Hej! En del av er minns kanske mina desperata och frustrerade inlägg för två, tre år sedan. Det har hänt en hel del sedan dess, det har...
Svar
3
· Visningar
1 706
Senast: Lupin
·
Småbarn Vi har fått problem med läggningen av vårt barn (16 månader). Ofta tar det minst en timme även om han är trött (har tagit tre) och om...
2
Svar
33
· Visningar
5 740
Senast: imzork
·
Övr. Barn Har en 8-årig son som har det lite jobbigt med sina känslor. Han har, och har länge haft det väldigt jobbigt och svårt med att visa och...
2
Svar
22
· Visningar
7 434
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Detta är min andra graviditet men de va ca 8 år sedan jag var gravid. Det börjar redan synas för mig men det ser mer ut att vara upp...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: Majkem
·
Småbarn Hej, vi har en dotter på dryga fyra år. Hon visade intresse och klarade av pott- och toabesök i "normal" ålder men det var svårt att få...
Svar
7
· Visningar
2 805
Senast: Majkem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund