Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

R
Småbarn Vi ska tillbringa 3 veckor på en ö mellan Ronneby och Karlskrona med vår vilda 2-åring. På ön kan man bada och gräva om det är fint...
Svar
13
· Visningar
2 489
Senast: Kiwifrukt
·
Småbarn Hur har ni tacklat barn som vill leka nakna tillsammans, ensamma? Barnen är i övre förskoleåldern och är otroligt intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 436
Senast: Ravishing
·
Småbarn Jo, jag vet att det är en fas och att den går över, men hur hanterar man det tills vidare? Vissa saker går ju liksom inte att strunta...
Svar
17
· Visningar
3 759
Senast: Mirtai
·
Småbarn Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i rubriken, men jag skulle vilja bolla ett stort problem. Min äldsta är fem år och är redan smal...
Svar
16
· Visningar
3 553
Senast: Stallmannen
·
Övr. Barn Jag gissar att människor inte springer omkring och bäddar i en korg och gnyr och bäddar ner sig med en nalle eller leksak och slickar på...
Svar
11
· Visningar
5 847
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Skulle ni tycka detta varit creapy, går jag för långt? Min sambo har en dotter som är med oss varannan vecka. Jag tycker om min...
Svar
18
· Visningar
2 516
Senast: KrullTroll
·
Gravid - 1år Jag har sen tonåren problem med köldkänsliga värkande bröst, och sedan jag blev gravid har det varit extremt. Jag vågar inte tänka på...
Svar
8
· Visningar
2 074
Senast: hljomalind
·
Övr. Barn Är gravid i vecka 9 och har under ett par dagar blött lindrigt. Första dagen ljusrosa på pappret och trodde det berodde på att vi haft...
Svar
15
· Visningar
3 932
Senast: Maléne
·
Övr. Barn Känner mig lite småelak, men jag har ingen lust att köpa mat som inte vi äter bara för att barnets ena kompis är otroligt kräsen på...
2
Svar
29
· Visningar
5 031
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Barnen är 2 resp 4 år. De ställen vi väljer mellan är Gröna Lund, Kålmodens djurpark, Furuviksparken och Skara Sommarland...
2
Svar
26
· Visningar
7 034
Småbarn Utbrotten duggar tätt och avlöser varandra på löpande band, själv står jag handfallen. Hon för utbrott för minsta lilla motstånd...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
39 076
Senast: Stollan
·
Småbarn Jag sitter fast i ett dilemma jag skulle vilja ventilera. Jag bor på en mellanstor ort med sambo och en dotter, snart två år. Saken...
Svar
14
· Visningar
2 723
Småbarn Efter flera debattartiklar om hur förskolan monterats ner, och det är för många barn på liten yta och få personal, så får jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 147
Senast: ako
·
Övr. Barn Lite har hänt sedan sist. Nu har vi haft ute skolpsykologen till min kille som har besvär i skolan. Det visar sig att han har...
Svar
5
· Visningar
1 525
Senast: Badger
·
Övr. Barn Historik: Fick konstaterat missed abortion den 8 maj, alltså en månad sen (då var jag i v.11). Två veckor efter det skulle jag...
Svar
5
· Visningar
21 207
Senast: Lyrisk
·
Övr. Barn Jag blir inte riktigt klok på min kropp. Jag och sambon längtar efter en liten, och nu letar jag bara tecken känns det som :p Iaf, har...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: cirkus
·
Småbarn Jag har en bekant som rider sin häst när hon är ensam med sitt 4 åriga barn i stallet. Detta satte igång en massa funderingar i mitt...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Hej! Väntar första barnet och är gravid i v25. Rider fortfarande, om än lika ofta, men har (givetvis) fått höra skräckhistorier av de...
2
Svar
24
· Visningar
4 077
Senast: Tarantino
·
Gravid - 1år Hur tidigt kände ni de första graviditets tecknet? Och vad var tecknet? Hade ägglossning för ca en vecka sen och både igår och idag...
Svar
18
· Visningar
7 429
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Sommaren ser ut att bestå av jobb för min andra hälft. Ni som har sambos, makar som jobbar hela sommaren av en eller annan anledning...
Svar
13
· Visningar
1 979
Senast: LillaGubben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka