Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hur fan gör man när barnet ligger och gråter och inte vill till förskolan? Jag har inte ett enda trovärdigt argument till varför han...
Svar
16
· Visningar
1 987
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag är jämt trött, iaf varit så så länge jag kan minnas (ett par år?) men tycker det inte blir bättre, nästan sämre bara? Jag är...
Svar
14
· Visningar
1 457
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Fick äntligen svar på varför jag har varit trött några år, jag har b12 brist. Fick tabletter utskrivna och trodde det inte var mer med...
Svar
7
· Visningar
4 130
Övr. Barn Nu är det ju inte aktuellt på bra länge att bli förälder, men det stoppar en ju inte att fundera. Skulle ni anse det som elakt eller...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 480
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Barn nr 2 kommer i aug-sept och då kommer sonen vara precis 2 år fyllda. Jag försöker fundera över hur vårt behov av barnvagn kommer att...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 347
Övr. Barn Inte mina eller mannens föräldrar finns där för vare sig oss eller de tre fina barnbarnen, jag har ältat, gråtit och svurit över detta i...
2
Svar
35
· Visningar
5 177
Senast: vallhund
·
Småbarn Jag och en kompis pratade om barn och uppväxt häromdagen, och kom då in på när barnens världsuppfattning och personlighet formas/får sin...
Svar
10
· Visningar
2 256
Senast: Gabbi
·
Övr. Barn Hade just ett samtal med min sons lärare. Denna veckan har min son inte arbetat på lektionerna. Utan dragit huvtröjan över huvudet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 041
Senast: No1
·
Övr. Barn Har man som förälder inte rätt att driva ut djävulen ur besatta barn? I dagarna fälls ömsinta föräldrar som bara försöker rädda sitt...
Svar
16
· Visningar
2 512
Senast: No1
·
Övr. Barn Spin off på Sandra78s tråd om ogifta föräldrar. Jag är gift med en man som sen tidigare har 3 barn, själv har jag ett. Han har två...
Svar
6
· Visningar
1 793
Senast: Yrja
·
  • Låst
Gravid - 1år Fler än jag som ska ha bebis i höst? Jag plussade helt oväntat i onsdags! Jag och maken har nog inte haft sex mer än två gånger den...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
134 216
Senast: lillebill
·
Småbarn Har ju skrivit här förr med svärmorsproblem m.m. Vi bor på samma gård och hästar och två små barn, min och sambos dröm... Trodde jag...
2
Svar
25
· Visningar
5 206
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vattnet gick nu för en timma sedan, har duschat, filat fötterna och gjort mig fin, så nu åker vi in. Värkar var 12e minut och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 450
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jo, jag borde väl ha kollat upp det för länge sedan, men sent ska syndaren vakna osv... Stämmer det att om man som föräldrar är ogifta...
Svar
18
· Visningar
4 407
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med dagis... vi är relativt nyinflyttade här och därmed så har ju inte jag "gamla vänner" eller...
Svar
11
· Visningar
1 724
Senast: Mirraya
·
Småbarn Misstänker att 1 åringen reagerar på pollen. Ögonen rinner och är röda, näsan rinner osv, men han är inte sjuk i övrigt. Inte hängig...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år hej om ca en månad så har jag BF och nu funderar jag på vilken babyvakt man ska ha(om man ska ha nån). de jag har tittat på är padwico...
Svar
5
· Visningar
1 818
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag hade visst för gammalt barn och inte hade jag nåt heltidsjobb så jag passade inte in i den andra tråden... Så i den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 786
Senast: Sandra78
·
Gravid - 1år Jag saknar en allmän löpande prat-tråd kring ämnen aktuella när man precis blivit gravid, och är mittemellan "vill bli gravid" och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 637
Senast: Blueberry
·
Övr. Barn kan ni förklara för mig hur en vanlig dag ser ut för er? Riktar min fråga främst till alla er som har ett "normalt" jobb (dvs som jobbar...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
23 858
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar