Nu äntligen!

Sv: Nu äntligen!

Vilka underbara kort, och du är så söt!

Men goast är såklart den lilla babysen:love:

Hoppas nu att han repar sig och börjar äta ordentligen!!

Tack så mycket, jag - söt? Det var gulligt av dig att säga så:love:

Lilleman är otroligt gullig, just nu ligger han och sover gott, ska äta snart så får vi se hur det går. Jag går förbi vagnen flera gånger och bara blir stående för att se på underverket:love:

Tack så mycket, jag blir så glad när jag får så mycket snälla kommentarer!

Ett sent grattis från norr till familjen Nevin!
Vad tycker storebror?
Jobbigt att vara på lasarett men det är ju ofta det händer just med gulsot.

Storebror tycker allt att det är lite coolt. Fast just nu har han lite annat att tänka på, och idag hoppas jag faktiskt att han mår riktigt dåligt, om man får säga så om sin egen son. Får se om jag skapar en egen tråd om det.

Ja, lasarettet var ingen hit alls, men idag blev vi utskrivna, han hade gått upp 30 gram sdan igår och värdet hade gått ner till 311 så det är på väg åt rätt håll!

Dag och dag..... han hittade på en hel massa skit inatt och satt anhållen tills nyss.....

Det blir nog en egen tråd tror jag, återkommer med detta, för det känns som om jag behöver lite ideér......

Dag och dag..... han hittade på en hel massa skit inatt och satt anhållen tills nyss.....

Det blir nog en egen tråd tror jag, återkommer med detta, för det känns som om jag behöver lite ideér......

Grattis till en kry unge!

Tänkte bara lite, din son, brukar han hitta på hyss eller kan det vara en omedelbar och "normal" psykologisk reaktion på att han fått en lillebror?

Jag har tidigare sett lite snabba och impulsiva reaktioner på sladdsyskon :)

Tackar!

Nej, han har under sommaren varit ganska rörig, hittat lite fel umgänge tror jag....:crazy: Tyvärr hände det en sak inatt som inte borde få hänt, och den personen som var med honom är i ålder med mig, så jag är lagom upprörd nu.

Satt och läste lite gamla trådar här, och hittade den här!

Jag är så glad för att den finns kvar, nu när Fredrik är borta har jag ju ingen att dela mina minnen med när det gäller barnens födelse. Det blev väldigt tydligt igår när en av mina vänner fick en liten flicka, de är så lyckliga och så fina, det slog mig som blixten att jag ju är ensam med minnena från förlossningen....'

MEN, sen såg jag den här tråden och fylldes av känslan att jag ju har ER, ni var ju med lika mycket, nästan iallafall, härliga människor!!! Tack för att ni finns!

Nu har jag läst igenom hela tråden med tårar i ögonen.
Mitt tips är, skriv ut tråden eller spara den på en extern hårddisk så att du har den kvar. Det betyder så mycket att kunna läsa en sådan här tråd igen när man känner sig ensam. Att det faktiskt finns människor som bryr sig eller, som man tänker sina mörka dagar, iallafall har brytt sig om en. Vi är många som tänker på dig då och då.

En stor kram till dig nevin. Du och de dina finns ofta i mina tankar <3

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 918
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar