Vem har sagt att vi ska oja oss? Blir mer och mer besviken på buke, att det alltid ska dras i det ena och det andra ordet man skriver, det ska missuppfattas, hur tydligt man än skriver, och alltid ges svar på tal.
Jag ställde en fråga jag undrade över och genast kommer svar: Vad är syftet med tråden, vad vill du, vad är du ute efter??? Jag är mindre och mindre inne här pga att folk inte kan ta tillvara på kunskap utan bara ifrågasätta, så när jag nu gjorde en tråd ( i all välmening för att kanske kunna vidarebefodra något viktigt i hundhälsa för min del till andra), så kommer dessa citat igen. Jag vet inte, varför frågar du, du vet inte hur andra har det, det bryr vi oss inte om mm. Är det så ni vill ha ett hundforum när någon frågar?
Då missförstår du mig. Jag menar att tråden i sig inte leder till något positivt eller konstruktivt. Det handlar inte om dig personligen, utan jag har svårt att förstå syftet med alla trådar som utgår ifrån hur "fel" alla andra gör.
Det känns inte roligt att leta fel helt enkelt. Hoppas du förstår mig bättre om du reflekterar över vad du ville ha för diskussion i tråden.