Inte den modellen men jag har denna från Equitare. Går omlott med kardborre i midjan och har benremmar på insidan. Tycker den är helt underbar, både att rida i och att ha i stallet.

69004.jpg

Jag har ELT Lotta och den är sådär. Benremmarna sitter för långt fram så den håller sig inte varm över knäna. Ska (när jag orkar) flytta på remmarna då tror jag det blir bättre. Men oavsett håller den inte riktigt värme under -10. Dock lite fördel att den är tunn för är perfekt för höst och vårregn när tjocka kappan är för varm.

Jag har ELT Lotta och den är sådär. Benremmarna sitter för långt fram så den håller sig inte varm över knäna. Ska (när jag orkar) flytta på remmarna då tror jag det blir bättre. Men oavsett håller den inte riktigt värme under -10. Dock lite fördel att den är tunn för är perfekt för höst och vårregn när tjocka kappan är för varm.

Okej! Då kanske typen ovan är bättre då?

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 081
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 794
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 462
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Badrumsrenovering
  • Autistisk bror
  • Pusseltråden