Nu äntligen!

Sv: Nu äntligen!

l062.gif

STORT GRATTIS TILL NEVIN MED FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!

Kan avslöja att Daniel har kommit ut med födelsedag den 3 september.
Mor och son mår bra.

nej gu va kul då blev det på den dagen de ville då kan de fira allt på samma dag:banana:

:love: Sötisar är ni hela familjen även om den minste familjemedlemen är sötast :love:

Återigen ett jättegrattis till Er :love:

Jag blir inte alls sugen när jag ser bilderna på Daniel ;)

Åh men... det har jag ju alldeles missat! Jag som längtat efter din baby Nevin!!!

Så fin han är och du ser superpigg ut måste jag säga. Ni ser faktiskt helt förtjusande rara ut hela familjen!

GRATTIS!!!!!!

Tack!

Ja, han är väldigt riktig, inatt var han vaken mellan 12 och 4, skrek mest hela tiden! Jag hade nog ätit något som inte var bra, för vid 4 hivade han ur sig en jätteskit som stank, just skit...... Nu ska vi sova lite, jag har sovit 12 timmar sedan i söndags.....

Förstår det, visst är han urgullig, så len och rund och go´! Tack kära du för messet, jag blev så glad när du hörde av dig:)!

Tack snälla du, jag var faktiskt riktigt pigg då. Värre nu, med sömnbrist och nyligen utvecklade bomber som känns som om de ska ramla ner till knäna:angel:

/bystdrottningen från Örebro!

Tack så mycket, jag blir alldeles tårögd av alla era snälla kommentarer om våran lilla prins:love:

Tack. Just nu är det dock inte lika kul, är hemma och packar lite då lillkillen hamnade på sjukan ikväll. Han har gulsot och ligger just nu under solarielampan, blir nog kvar några dagar sa de.

Usch, det kändes hemskt att åka hem utan Daniel, och det enda jag väntar på nu innan vi åker upp igen är att sambon ska komma hem från hundrastningen.

Först ett jättegrattis till lillkillen och sen en stor kram till er! Han kommer nog att krya på sig snart, lite sol och allt blir bra!

Grattis till den lille sötisen och hoppas han är hemma snart! :)

Det var kul att se bilder på dig för jag tänker mig att du ser ut som din avatar (sorry :o). Vet ju att det egentligen inte är så men det blir lätt så endå...;)

Nu hinnher jag skriva : GRAAAAAAATTTISSS!!!! Min son slapp sola phu...men det var på håret. Hur gör du med mjölken??

NU är vi hemma, har suttit och tittat på sonen några dagar under solarielampa nu....

Han var superslö när vi kom in, gick inte att väcka och värdet på gulkropparna var 432. Solgränsen ligegr på 350, så det var ju hyfsat högt. Han har haft svårt att äta, och vi löste det genom att pumpa ut mig och sondmata honom, men det fick till följd att han nu suger ganska dåligt. Bara att börja om igen..... Har med en pump hem, så han får bröstmjölk iallafall, även om en del av det kommer genom flaska.

Det är skönt att vara hemma nu, vi ska tillbaka imorgonbitti för provtagning och lite vägning bara.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 918
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar