Nu äntligen!

Sv: Nu äntligen!

Lite mer info från den lyckliga men trötta mamman:

Daniel kom till världen kl 01.51 i natt, var 51 cm lång och
vägde 4100gram.

En rejäl Örebrograbb med andra ord. :love:

Flaggan i topp, det blev en med snopp!

svensk_flagga_fagel_1181163786.jpg

Stort grattis :love: till nevin med familj från en annan rejäl örebroare! :banana:

*kl*

Jättegrattis till den nya lille sonen Nevin! Hoppas hela familjen mår bra och att du snart är tillbaka med mer info och bilder på den lille gullisen. :) :banana:

Hej alla och tack för era svar! Jag kom hem för ett par timmar sedan och har vilat lite, lagt in korten på datorn. Ska lägga in dem på Pixbox nu bara så jag kan visa er underverket ikväll:love:

På återhörande/seende!

Grattis! Lägg inte allt för söta bilder nu bara, då finns risken att jag måste hoppa på maken för att producera ett syskon till Alma :angel:

/Linda-bebissugen...

Hej alla och tack för era svar! Jag kom hem för ett par timmar sedan och har vilat lite, lagt in korten på datorn. Ska lägga in dem på Pixbox nu bara så jag kan visa er underverket ikväll:love:

På återhörande/seende!
Men du är ju för härlig! Filar fötterna, loggar in på Buke och vinkar "hej då: ska bara åka in och föda barn!"

Två dagar senare är du tillbaks framför datorn, nu med en ny människa på släp.

Å nu sitter vi alla här, runt om i hela Sverige, Europa till och med, och väntar på att få se bilder.
Och de flesta av oss har ingen aning om vem du "är"!

Jag var motsträvig länge, men nu tror jag faktiskt att jag älskar Internet.

Stort grattis till bebben! :bow: :bump: :bow:

Lånar din knapp för att svara alla som väntar på kort.

Nu är det äntligen några inlagda, det tog tid för jag råkade somna lite tillsammans med Daniel:love:

Här är en bild till att börja med, han är vaken just nu så jag har lite svårt att hålls....
14435624.jpg

Men tänk. En alldeles ny människa. Han ser så färsk ut! Som en liten persika! Vad gott han sover. Jag undrar alltid över hur de uppfattar världen, var har de hamnat? De måste ju undra! Plötsligt är det alldeles ljust runt dem, och andra människor...

Så fin, lille Daniel! Grattis igen. Sov gott!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 447
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 918
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar