Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Samt att hitta tillbaks till träningen. Det kanske låter klyschigt, men jag tränade mycket innan jag fick barn för snart 3 år sedan och det gör underverk för min levnadsstandard och psykiska hälsa. Nu har jag fått prioritera men jag saknar det väldigt mycket. Har smugit igång under hösten men minns fortfarande hur en ”lätt mil” känns i benen och det vore helt fantastiskt att få vara där igen.
* Klara 10 armhävningar (har aldrig klarat en enda hel, inte ens när jag var i toppform)
* Kunna springa en mil igen
* Slutföra samtliga projekt på jobbet jag har startat eller tagit över detta år. Särskilt ett av dem blir spännande då vi tar till en lösning som vi aldrig har provat förut.
Det känns som om jag har så många projekt och mål för 2025 att jag blir alldeles överväldigad...
Men, några av dem är:
- Inneha tillsvidaretjänst, minst 80% men gärna 100
- Hitta en träningsform som passar mig - och få in någon slags rutin att utföra den
- Skriva klart - lämna in - bli godkänd - på masteruppsatsen
- Börja övningsköra
Nej, inga specifika milstolpar eller mål under 2025. Näsan över ytan får räcka. Tappa några kilo vore väl iofs en rimlig ambition, men det känns svårt att ändra särskilt mycket på ät- och rörelsemönster just nu.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.