Mindre drama, mindre kaos känns som mina viktigaste mål 😅

Jag har mycket drama runtom mig så ett mål för nästa år är att hitta hållbara förhållningssätt till det. Läser just nu en bok som delvis handlar om att släppa kontrollen och att lära sig sortera i vad man själv kan påverka och inte. Tycker det hjälper mycket! Jag har spenderat hela det här året med att försöka styra upp andras konflikter och inser med hjälp av boken att jag kanske försökt kontrollera saker som är utom min kontroll.

Så 2025 = fuck it 🙃 (Your funeral osv.)

Jag har mycket drama runtom mig så ett mål för nästa år är att hitta hållbara förhållningssätt till det. Läser just nu en bok som delvis handlar om att släppa kontrollen och att lära sig sortera i vad man själv kan påverka och inte. Tycker det hjälper mycket! Jag har spenderat hela det här året med att försöka styra upp andras konflikter och inser med hjälp av boken att jag kanske försökt kontrollera saker som är utom min kontroll.

Så 2025 = fuck it 🙃 (Your funeral osv.)

Ja, det är ju rätt lätt att man hamnar där.
Jag har gjort en del redan nu, avslutat min nuvarande tjänst för att slippa tjat och ansvar, bytt schema till ständig kväll för att slippa vara konstant trött varannan vecka och alltid kunna vara ute i dagsljus varje dag.
Avslutat en minst sagt dramatisk relation.
De grejerna tillsammans kommer göra väldigt mycket för att skapa lite mer lugn och harmoni i mitt liv!

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: Jeffery
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med arrangör och datum av Folksam ponny-SM i dressyr 2025.
Svar
0
· Visningar
35
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Att leda i kris och förändring är bara ett av ämnena när ledarskap är temat för Hästföretagarforum 2025.
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Gör dig redo för tävlingssäsongen 2025! Nu finns det möjlighet att beställa nya licenser i tävlingsdatabasen, TDB.
Svar
0
· Visningar
41
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga
  • Dressyrsnack 17