Mål och planer 2025 (alla inriktningar)

Jollboll: blir tre nu och ska ridas in. Kanske visas på treårs, om jag mäktar med det.
Nickis: blir sex år nu och det vore kul att rida för tränare, han är mest riden ut i skogen (men har skuttat några hinder och är “grundskolad” på banan). Kanske prova på lite terräng? Finns flera banor med träningar på rimligt avstånd. Nåja vi får se!

Om du ändå är helt säker på att du vill gå över helt till R+ (som jag tolkar dig är vad du menar) skulle jag göra det snarare förr än senare med en äldre häst.

Är du däremot tveksam om du vill gå över helt skulle jag fortsätta som du gjort nu

Det är här jag är lite självisk och skulle vilja ha en sista säsong med hoppning innan omskolning.

Har iaf bestämt mig för att sätta igång henne som vanligt så snart förutsättningarna är lite bättre och sen när hon är igång göra vetcheck och sen ta beslutet efter det.

Jag är lite sugen på att sikta på ryttarklassikern också i år då det är ganska snälla klasser. Troligtvis distans, WE och dressyr som tre grenar. Om centimeterhoppning hade dykt upp hade man kunnat lägga till den 😎 Eller som jag säger: jag och Elsa är byggda för bredd, ej höjd.

Liknande trådar

Hundträning Kunde inte hitta nästa års tråd så här är den: Vad har ni för mål och planer både för era hundar och er själva inom hunderiet för 2025 🤩
2
Svar
30
· Visningar
2 288
Senast: Wenniz
·
Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
28
· Visningar
1 588
Senast: Hedwig
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/...
2
Svar
28
· Visningar
1 474
Senast: Hedwig
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
5 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka