Ja, men det blev inte en guling den här gången. Det är en islandshäst, 3.5 år gammal (eller ung) .Blev det en ny? Vad för någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det blev inte en guling den här gången. Det är en islandshäst, 3.5 år gammal (eller ung) .Blev det en ny? Vad för någon?
Ja, för egen del har jag också en hel del kilon som måste bort innan jag ens överväger att sitta upp på lilla isisen. Bättre motivation får man nog leta efter!Åh beroende på om jag får ett nytt jobb så vill jag betäcka mitt sto som blir 13 i vår, är en dröm jag har men samtidigt rädd för riskerna . Knepigt det där! Annars så hålla igång ridningen och körningen; kanske rida för en tränare om vi får upp flåset (och jag bort med några kilon- senast igår nästan drog hon iväg med mig i galoppen men jag anser mig vara gränsfall till tung fast jag balanserar mig bra! ) komma mer i form och kunna rida mera än jag gör nu vore fint .
Ja, för egen del har jag också en hel del kilon som måste bort innan jag ens överväger att sitta upp på lilla isisen. Bättre motivation får man nog leta efter!
Ja, men det blev inte en guling den här gången. Det är en islandshäst, 3.5 år gammal (eller ung) .