Fortsätta resan med att bygga upp mina järndepåer och hålla det där.

Fortsätta att laga och äta mat som jag gjort det sista och inte slarva (vilket har mycket med målet ovan att göra)

Börja sy.

Har mer jag vill men kommer inte sätta press med att ha det som mål, mer händer det så händer det.

ZIBYamR.jpeg

Det får bli målet. 😅
Det kunde inte vara mer klockrent så det får bli mitt mål och ett av skälen till varför jag byter jobb i vår. Gladare, bättre hälsa och mer ork att göra det som spelar roll för mig!

Jag ska klara matte 2, skriva så bra jag kan på högskoleprovet och i höst börja studera till Socionom.
Äntligen ska jag bli den jag känner att jag är.

Skall även köpa cykel, och förhoppningsvis resa för första gången sen 2017. Nu med hela familjen ☺️

Sen får vi se!
I övrigt önskar jag att barnen får må bra och att jag och min man fortsätter ha roligt.

Läste även ett citat som ska följa mig genom året, "If you say no to someone and they get angry, does not mean you should have said yes."
Mitt nya motto!

Senast ändrad:
Det känns som om jag har så många projekt och mål för 2025 att jag blir alldeles överväldigad...
Men, några av dem är:

- Inneha tillsvidaretjänst, minst 80% men gärna 100
- Hitta en träningsform som passar mig - och få in någon slags rutin att utföra den
- Skriva klart - lämna in - bli godkänd - på masteruppsatsen
- Börja övningsköra
Har kommit på några tillägg!

- Satsa mer på att inreda lägenheten så som jag vill ha den. Balans av att rensa och Tradera/loppis-shoppa!
- Läsa mer. Har äntligen hittat tillbaka till läslusten.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad har ni för mål och planer för 2025? Behöver inte vara tävlingsplaner, utan precis vad som helst. :)
2
Svar
33
· Visningar
1 367
Hundträning Kunde inte hitta nästa års tråd så här är den: Vad har ni för mål och planer både för era hundar och er själva inom hunderiet för 2025 🤩
2
Svar
30
· Visningar
2 058
Senast: Wenniz
·
Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
26
· Visningar
1 249
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/...
2
Svar
24
· Visningar
914
Senast: settis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar