Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jaha, så har vi fått meddelande om att barnen i kommunen inte kommer att få någon mat på skola och förskola från och med måndag pga...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 255
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Efter några månaders strul med amningen är det dags att ge upp... Sonen är komjölksproteinallergiker och behöver därför mjölkfri...
2
Svar
20
· Visningar
12 661
Senast: trazel
·
Övr. Barn finns det? Har en liten på 8 år som har problem med att äta mjukt bröd pga svårigheter med att tugga och svälja. Det blir en degklump...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Badger
·
Övr. Barn Man man, på goda grunder, misstänker att ett barn är allergiskt mot pollen - hur stort/litet tycker Ni att barnet kan vara för att det...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: trazel
·
Gravid - 1år … och är gravid med två barn, alltså ett barn i vardera livmoder, bär man då på tvillingar? Denna fråga har jag nu gått och funderat på...
Svar
13
· Visningar
4 110
Senast: Laa
·
Småbarn Vår dotter har väldigt känsliga kinder. Det har mest visat sig vintertid då kinderna blir röda väldigt snabbt. Men nu senaste veckan...
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Jag är nu gravid i vecka 19 och har fått problem med foglossning. Jag har ett ganska invecklat problem här men ska försöka bena ut så ni...
Svar
11
· Visningar
2 595
Småbarn Hej mina kära vänner! Jag har stött på ett märkligt sätt att hantera kliandet när barns tänder växer ut. Min vänninas dotter har...
Svar
10
· Visningar
4 817
Senast: Sol
·
Småbarn Hur länge anser ni att banan är mättande hos barn? Dvs om man bara ger en banan och inget annat? Coop
Svar
9
· Visningar
3 429
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Situationen ser ut så här: En av min sambos vänner bjöd förra året med oss till några av hans vänner, vi tackade ja och trodde att...
Svar
14
· Visningar
2 938
Senast: Got2Be
·
Övr. Barn Vad hjälper era 18åringar till med hemma och hur ofta/mkt? Vad har ni för krav på dem? Hur mkt pengar har de att röra sig med?
2
Svar
29
· Visningar
3 385
Senast: Pathmaker
·
Gravid - 1år Hjälp mig snälla, jag vet inte vad jag ska göra!! Min son är 27 år och har träffat en jättesöt tjej som ska fylla 20. Hon är i 7e...
Svar
17
· Visningar
2 595
Övr. Barn Har en bekant som nyligen skiljt sig. Hennes barn (gemensamma med den som hon skiljer sig från) mår dåligt både av skiljsmässan och av...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: Sol
·
Småbarn Håller på att leta cykelvagn till mina två barn på 2, 5 och 8 månader... Har fastnat för en kidz cab tror jag. Men det står...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Derivata
·
Småbarn Rasmus är förkyld och får klet i ögonen, mycket pga av att han gnuggar näsa och ögon hela tiden. Det är inte det lättaste att få bort...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Jag och sambon har nyligen separerat efter många om och men. Så till den stora frågan hur ska vi göra med barnbidraget? Vi kommer ha...
Svar
3
· Visningar
1 586
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Barn Framåt sommaren ska vi ut och åka lite med familjen, och jag tänkte försöka göra det så enkelt och roligt som möjligt med allt som hör...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Ska anordna en babyshower för min syster och eftersom jag aldrig varit på en babyshower tidigare, så känner jag att jag behöver lite...
Svar
1
· Visningar
1 858
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Gravid i vecka tio och blir redan väldigt lätt förstoppad... :o Jag blir dessutom jättedålig i samband med förstoppningen, dvs ännu...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Brandgul
·
Småbarn Lång historia, hoppas ni orkar läsa allt... Min dotter fyller snart fem år. Hon är ensambarn, lite bortskämd tyvärr (både med saker och...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 473
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈