Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Gravid - 1år Mars 4:e MayDay, 2a barnet - E född 2013-03-08 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet 17:e Apollo 13, 1a barnet, en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
116 715
Senast: leia
·
Gravid - 1år Fler som ska ha barn i vinter? Tycker att vi ska ha en egen tråd också :bump: Vi ska ha tillökt i dec, har inget exakt datum än.
94 95 96
Svar
1 911
· Visningar
124 699
Senast: Emor
·
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick. Igår gjorde jag ett grav.test (Preg) som Visade positivt. Ett svagt streck kunde man se. Men vart ändå...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Märkte idag att jag läker lite gulvit vattnig vätska ur brösten. Knappt märkbart men endå så pass att jag är säker på att jag läker...
Svar
10
· Visningar
4 756
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Eftersom jag är världens bästa sambo försöker jag fylla i min sambos ansökan om föräldrapenning under tiden han jobbar häcken av sig med...
Svar
2
· Visningar
2 589
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Har en 2 åring som är allergisk mot mygg. Och vill ha tips på myggmedel. Gärna sådana som inte tillhör bekämpningsmedel:/. Sonen äter...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: MaRomer
·
Övr. Barn Det händer att jag umgås med folk som har barn(åldrarna spädbarn, 2-5 år samt låg- och mellanstadie), själv har jag inga barn och vet...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 063
Senast: Och_Aye
·
Småbarn Hej! Maja 2,5 år har alltid varit kräsen när det gäller mat, eller iaf från ca 1-1,5 års ålder. Hon är modell mindre, men följer sin...
2
Svar
20
· Visningar
39 095
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Våran dotter ska opereras på måndag, i annan stad långt hemifrån. Både jag och hennes pappa följer med (för jobbigt att åka ensam), vi...
Svar
9
· Visningar
18 239
Senast: feel
·
Övr. Barn I mitt ena barns klass (går nu i sexan) är det hårt tryck på att alla ska vara med på försäljningar…det har varit strumpor, korv, kakor...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
13 654
Senast: FadeAway
·
Småbarn Upptäckte imorse att Emilia har prickar som vi tror är vattkoppor, misstankarna är starkare av att ett barn i hennes Kindergarten hade...
Svar
15
· Visningar
4 134
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Går nu hemma med min precis 1:åriga son, är även gravid på nytt som annländer om ca 4,5månader. Var inne till min arbetsgivare idag för...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 961
Senast: vallhund
·
Småbarn Skriver från surfplattan, så ursäkta om det ser konstigt ut eller jag stavar som en kratta :-) I helgen ska jag vara barnvakt till en...
Svar
6
· Visningar
3 805
Senast: turbofling
·
Småbarn Vad gör man..? Jag är gravid, beräknad till den 27/6, så rätt långt gången alltså. Dessutom förkyld som en riktig karl, matt, ont i...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: anna_panna
·
K
Övr. Barn Finns det några såna här? Föräldrar med adhd, add, aspeger ... Hur klarar ni er i föräldraskapet?
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Om allt går som det ska så blir jag bonusmormor om några månader :banana::bump::banana: Det ska bli så roligt men jag är rädd för att...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 004
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Ja herregud... Fick tredje dottern för tre veckor sedan, de äldre är 5 och 7. Och det är bara att inse att jag är lika nojjig som...
Svar
9
· Visningar
1 587
Senast: Jamtland
·
Småbarn På Nyhetsmorgon idag pratade de om kostnader för att ha (små) barn och där sa de att det kostar ca 1600:- i månaden med ett litet barn...
2
Svar
21
· Visningar
8 205
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hörde idag att ett barn jag känner går på fritids till långt in på eftermiddagen, fast ena föräldern är hemma. Får man göra så? Tycker...
2
Svar
35
· Visningar
12 031
Övr. Barn Jag undrar vad ni tycker är normalt socialt umgänge och om ni begränsar barnens sociala liv i nån utsträckning. Mina barn är 5 och 7 och...
2
Svar
20
· Visningar
3 249
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar