Hjälp mej att inte trampa i klaveret!

Sv: Hjälp mej att inte trampa i klaveret!

Tänk, idag har ett helt år gått sedan vi fick den glada nyheten att en ny liten underbar person att älska hade fötts.

Visst har jag säkerligen gjort bort mig då och då men jag tror och hoppas att jag ändå har klarat mig ifrån att trampa i det värsta klaveren.

Jag vill tacka alla er igen för alla era goda tips och råd. Jag har haft dem i tankarna, i början väldigt nära men med tiden mer i bakhuvudet när jag har vågat slappna av mer och mer.

Jag är så glad att jag skrev den här tråden för det är så olika hur man reagerar och hur man känner och det var så bra att få lite inblick i hur ni kände och gjorde så att jag slapp att göra de värsta tabbarna.

Tack :)

Liknande trådar

Äldre Hej, Jag behöver alla råd och tips jag kan få angående ett försäkringsärende efter en bilolycka. 2012-12-15 var jag med i en bilolycka...
Svar
5
· Visningar
1 023
Gravid - 1år Eller svårt? Min bästa vän har så bestämt sig för att ge föräldraskapet en chans och är nu gravid. Kruxet är att hon alltid varit...
41 42 43
Svar
844
· Visningar
59 335
Senast: mumrikan
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 473
Senast: escodobe
·
L
Övr. Barn Ja, jag har skaffat ett anonymt nick. Även om jag inte är jättekänd här på Bukefalos är sambons båda systrar och mamma här inne och de...
2
Svar
29
· Visningar
9 785
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30