Barnens sociala liv: begränsa?

Sv: Barnens sociala liv: begränsa?

Vad exakt menar du med :D jag hade nog skrivit :crazy::arghh:
Glad att jag inte är ensam med att lösa logistikövningar...

:D Det är en fas i livet och den är rätt härlig den oxå även om det ibland känns som om det snurrar väldigt fort... Dottern är jag enormt glad att hon spelar fotboll och kämpar på, för hon är i grund och botten lika lat och godisgris som mig och jag "slapp" ifrån allt frivilligt idrottande när jag tror att det egentligen hade varit väldigt bra för mig. Så därför är jag väldigt noga med att underlätta för hennes träningar och matcher och försöker vara med och stötta och hejja så mycket vi bara kan. Men sen krockar det givetvis ibland ändå...
Sonen är en helt annan typ så honom får vi bromsa, ibland påminna om att det faktiskt är helt okej att sitta framför tvn en stund. Han skulle gärna idrotta dygnet runt... I helgen hade han poolspel, det var samling kvart i nio och sedan spelade de 5 matcher utspridda under dagen, mellan matcherna sprang alla barnen och spelade fotboll på sidan av, på kvällen åkte vi till goda vänner och käkade och barnen varvade mellan studsmattan, fotbollsspelande och cyklande, sen kom han och gnällde att de andra barnen var tråkiga som ville titta på melodifestivalen och inte spela mer fotboll med honom... Då hade han alltså varit igång i 12 timmar och i princip bara suttit när vi var i bilen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 437
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 157
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka