Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Just nu har vi en 2-åring och känner väl att det kanske är dags att börja fundera på ett andra barn. Men vi vill vänta tills vi kan...
2
Svar
20
· Visningar
3 145
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Finns ettårs trots? Min lilla kille på 13 månader är så jäkla ARG nuförtiden. Får inte leka med sladdar=illvrål, tårar och ingenting...
2
Svar
23
· Visningar
4 275
Gravid - 1år Lagom melodramatisk titel, jag vet. Uppenbart är det här ett anonymt nick. Jag tror knappast att någon vet vem jag är, men om ni nu gör...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
17 684
Småbarn I vintras separerade jag från dotterns pappa då det framgick att han varit otrogen under en väldigt lång tid. Han bor kvar på gården...
2
Svar
36
· Visningar
5 397
Senast: grodan21
·
Småbarn Våran kille på 16 mån har hamnat i någon period där han bara vägrar sova. Han är trött när vi lägger honom, men vägrar ligga ner...
Svar
17
· Visningar
4 347
Gravid - 1år Jag har en barndomskompis som under tonåren var min närmaste vän, vi följdes åt i alla vedermödor, och det har känts skönt att ha en vän...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 053
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Min lilla Ian har börjar åla, kräla ja eller vad man ska kalla det, han börjar kunna förflytta sig nu runt om i rummet, går sakta men...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: MinIan
·
  • Låst
Gravid - 1år Jag lägger in Micks senaste variant på BF-listan. Mars 4:e MayDay, 2a barnet 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
102 295
Senast: Micks
·
Övr. Barn Vilka här har lekstugor till sina barn? Jag skulle vilja skaffa en till sonen i sommar men tror ekonomin måste gå till annat. Men det...
2
Svar
22
· Visningar
4 880
Senast: Pudlan
·
Småbarn Jag skulle gärna vilja höra hur ni har gjort när ni nattar/nattat era barn, säg från 0-1 år.
Svar
16
· Visningar
1 595
Senast: vindvissla
·
Småbarn Dottern på 2 år och 3 månader har blivit riktigt pappig, tex kommer hon in till oss på morgonen och vill kliva upp, då ska pappa följa...
2
Svar
28
· Visningar
5 864
Senast: Ciilia
·
Gravid - 1år Vi har sedan några veckor tillbaka upptäckt att vi har svartmögel i vårt stall. Våra hästar har varit sjuka av och till i över ett år...
Svar
0
· Visningar
1 976
Senast: Jettan
·
Övr. Barn Hur ger ni äggen? Rakt i handen eller får barnen leta efter dem? Isak har fått godis tidigare och ibland en liten...
2
Svar
32
· Visningar
4 181
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jag ha en kopparstav instatt sen nästan två år tillbaka efter vi fick vårt första barn. Nu är vi sugna på en till :banana: och min...
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: araben
·
Gravid - 1år Nu har vi passerat 2000 inlägg i den gamla tråden, så här kommer en ny! Och vad kan bättre fylla trådstarten än BF-listan, så att den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
116 100
Senast: Ferrari
·
Gravid - 1år Vi väntar första barnet i augusti, så halva tiden är precis avklarad! Vi är spända och förväntansfulla både jag och sambon, samtidigt...
2
Svar
26
· Visningar
4 486
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Sonen är nu 2 månader. Vi har fortfarande lite strul med amningen. Problemet är att jag inte får honom att gapa tillräckligt stort för...
2
Svar
38
· Visningar
14 231
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag har fått operationstid i oktober för min hallux valgus, kommer alltså behöva hoppa på kryckor några veckor. Jag väntar barn i...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 709
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Fick reda på att det startades en stöttningstråd för mig av moderatorn men att hon låste & tog bort den. Jag tyckte det var bättre jag...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
45 824
Senast: Björk
·
Småbarn Min lille kille började sin inskolning på förskolan den 4 feb, o vi håller fortfarande på med honom. Men jag tycker att hans förskola är...
Svar
18
· Visningar
2 669
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka