Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Diskussioner runt barn tenderar att bli laddade. Troligen beroende på att traditioner förväntningar och uppfattningar skiljer sig åt. I...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 033
Senast: Zewz
·
K
Gravid - 1år Sitter och kikar på stödbälten o annat o ser såna maggördlar .... typ belly binders o sånt. Är det nån här som testat? var det skönt...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Diana
·
Småbarn Rasmus är 15 mån nu och sitter inte lika bra i babyskyddet längre. Så känns som det börjar bli dags att byta. När har ni bytt och...
2
Svar
34
· Visningar
4 694
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sitter här och funderar... Jag är en ensamstående mamma, blev ensam kvar med hus, gård och barn förra hösten då sambon bestämde sig...
Svar
12
· Visningar
2 886
Senast: buschiq
·
Gravid - 1år Var hos läkaren igår då jag utreds pga upprepade missfall. Vid undersökning visade det sig att min livmoder är hjärtformad. Nu var...
Svar
17
· Visningar
19 121
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Som trådstarten säger, hur många år har ni mellan era barn? Vad är positivt/negativt? Finns det någon forskning om hur många år mellan...
2
Svar
34
· Visningar
5 886
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Så enkelt men så svårt, när skulle ni råda till abort?
2
Svar
39
· Visningar
4 043
Senast: Tora
·
K
Småbarn Tittar ni på TV med era barn?
Svar
17
· Visningar
1 572
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hej ! Kanske finns det redan en tråd om ämnet, isf ber jag om ursäkt. Försökte titta runt lite men hittade ingen. Visserligen så är jag...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: LoudSilence
·
Övr. Barn Vår tvååring sitter idag fram i bilen, i en Britax hi-way. Nu ska hon bli storasyster och vi funderar på hur man ska placera barnen...
2
Svar
20
· Visningar
3 160
Senast: Calazirya
·
K
Övr. Barn Kanske helt fel forum men jag tänkte just på folk som faktiskt har barn, och det finns ju en del såna här. ;) Nån här som...
Svar
19
· Visningar
2 625
Senast: LoudSilence
·
Gravid - 1år tomt i brösten och hon vägrar ersättning. Vad gör jag? Vi har börjat så smått att smaka gröt, men det är ju inte riktigt vad hon...
2
Svar
27
· Visningar
3 547
Senast: Imnir
·
Småbarn Har nu blivit bjudna till en av våra vänners bröllop! Verkligen jätteroligt! Men, detta bröllop är 80 mil bort. Problemet är ju för det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 836
Senast: Nillizan
·
  • Låst
Gravid - 1år Vad vi pladdrar! :banana::banana::banana: Mars 4:e MayDay, 2a barnet 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet 17:e Apollo 13...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
98 145
Senast: Amha
·
Småbarn Imorrn kommer en 17 årig släkting att vara barnvakt till vårt barn under 4-5 timmar. Vi har aldrig anlitat någon annan än inom...
2
Svar
24
· Visningar
15 666
Senast: Corminta
·
Småbarn Bakgrundsstoryn då; Jag har en femåring som i maj 2012 fick svårt att andas, värre och värre med syrebrist och medvetslöshet som...
Svar
15
· Visningar
2 335
Senast: Yrja
·
Övr. Barn Djupt gripen av dox-dokumentären Bully (se den nu, sista chansen: http://www.svtplay.se/video/316409/bully ) så undrar jag hur man ska...
2
Svar
32
· Visningar
2 775
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Vi håller på och totalrenoverar hela övervåningen och det kommer bli två nya barnrum. De blir inte jättestora, ca 4.5 * 3.20 med...
Svar
7
· Visningar
2 089
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Är det någon mer här som har eller har haft barn som vaknar alldeles för tidigt på morgonen? Vår son vaknar mellan 03-04:30 varje dag...
2
Svar
33
· Visningar
3 182
·
Övr. Barn Dottern fick röda kinder i morse. Jag tänkte att det var köldutslag. Men nu har det blivit små röda prickar/knottror över armar och ben...
Svar
17
· Visningar
6 026
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka