Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min son har fått lunginflammation och vi har fått kåvepenin till honom. De första dagarna gick ganska bra att få i honom, men nu klöker...
Svar
10
· Visningar
1 627
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Jag har ingen koll alls när det gäller något med föräldrarledighet och föräldrarpenning osv. Men jag hoppas ni vet lite mer :) Jag...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: Calazirya
·
Småbarn Min systerdotter som snart är tre år har åkt på en kraftig lunginflammation och haft feber i över 10 dagar. I fredags mådde hon bra...
Svar
18
· Visningar
12 651
Senast: Petruska
·
Småbarn Barnens sovrum börjar bli färdigt, när vi senast var och tittade pa inredning sa Emilia (4 ar om 3 v) att hon vill ha en vaningssäng. Vi...
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Underlig rubrik, jag vet. Ska se om jag kan förklara så det låter vettigare.:D Jag är gravid med mitt tredeje barn, har inte känt så...
Svar
11
· Visningar
3 663
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn för alla er som inte oroar er, som tycket att det rullar väl på, mitt i sömlösheten, böjeksemen, skolstarten och tonårsfyllan...
2
Svar
20
· Visningar
2 268
Senast: Sonic76
·
Småbarn Min son fyller 5 i sommar. Han har en kompis på dagis som är jämngammal. Jag har tidigare lagt märket till att pojken gått klädd i rätt...
Svar
15
· Visningar
3 661
Senast: NeverEver
·
K
Gravid - 1år Hörni! Nu ska ni få höra vad jag har läst idag. I en massa FL-brev som jag plöjt idag står det att de vill att man väntar med att klampa...
2
Svar
25
· Visningar
5 139
Småbarn Jag väntar med ett bristande tålamod på att våren ska komma till Stockholm, så jag får plocka fram cykeln igen. För att få till mer...
Svar
9
· Visningar
3 561
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Kollar på denna dokumentär just nu tv3 dokumentär En mamma ammar sin 5 åriga dotter och har tänkt göra det upp i förskoleåldern. En...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 067
Senast: Sol
·
Småbarn Ni som inte har släktingar "till hands" med lätthet av olika skäl, eller kanske inte ens har släktingar - vem/vilka anlitar ni som barnvakt?
2
Svar
28
· Visningar
4 666
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Var igår på skolavslutningar. Måste säga att vissa klädsel skrämde verkligen slag på mig. Basketskor (tygskor) till kjol/ klänning...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
28 452
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Våran 4 åring kissar på sig dagligen. Vi har försökt allt, verkligen allt känns det som, för att få honom att sluta. Men han bryr sig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
16 642
Senast: Raderad medlem 6459
·
Småbarn Min fyraåring har lagt sig till med att sätta "skit-" framför allt han vill förstärka. Å ena sidan använder jag ju själv såna uttryck...
2
Svar
31
· Visningar
4 218
Senast: Tora
·
Övr. Barn Mitt barn har en ögonsjukdom som gör att hon dagligen måste bära kontaktlinser, in på morgonen ut på kvällen. Vi började med linser när...
2
Svar
27
· Visningar
4 526
Senast: MiniLi
·
Småbarn Ja har man inte problem så skapar man väl dem... Har en tös på drygt 2 år som sedan i somras varit nästan löjligt lätt att lägga...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Sandra78
·
Småbarn Rasmus har varit dålig ett tag (tänderna), kräkts och haft diarré. Han har i princip levt på blåbärssoppa och vatten senaste dagarna...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år I måndags fick jag ont i båda brösten och tänkte att nu är det dax igen, har haft mjölkstockning ca 6-7 gånger sedan i maj. Men den här...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Diana
·
Övr. Barn De flesta jag känner som har barn bor i antingen marklägenhet eller i hus. Nu har sambon och jag börjat prata barn, dock har vi båda...
2
Svar
29
· Visningar
5 589
Senast: Sar
·
K
Övr. Barn Funderar på om jag är hysterisk? Tänk Olga som jobbar på förkola. Olga har hyffsat små barn själv hemma. Olgas barn är däckade i någon...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 927
Senast: imzork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar