Finns min ultimata gymväska?

Zpunk

Trådstartare
Jag skulle behöva en ny gymväska och har googlat i flera veckor utan att hitta rätt. Kanske sitter någon här på ett riktigt supertips?

Framförallt skulle jag vilja att det inte är ett stort huvudfack där allt hamnar huller om buller utan uppdelat så man kan ha rena överdragskläder i en avdelning, handduk i en och svettiga kläder i en annan. Dessutom har jag ganska mycket prylar med mig som hopprep, knee sleeves, dragremmar o.s.v. så flera ytterfack hade också varit bra. Och ett fack för vattenflaska eftersom jag idag har den med mig i handen och glömmer den med jämna mellanrum…

Har testat att googla även på sneaker bag och utrustningsväska men de är ofta för stora eller för små.

Jag skulle behöva en ny gymväska och har googlat i flera veckor utan att hitta rätt. Kanske sitter någon här på ett riktigt supertips?

Framförallt skulle jag vilja att det inte är ett stort huvudfack där allt hamnar huller om buller utan uppdelat så man kan ha rena överdragskläder i en avdelning, handduk i en och svettiga kläder i en annan. Dessutom har jag ganska mycket prylar med mig som hopprep, knee sleeves, dragremmar o.s.v. så flera ytterfack hade också varit bra. Och ett fack för vattenflaska eftersom jag idag har den med mig i handen och glömmer den med jämna mellanrum…

Har testat att googla även på sneaker bag och utrustningsväska men de är ofta för stora eller för små.

Finns flera som har separat fack för skor men det kanske man kan använda på det sättet du vill istället. Se till exempel

https://www.amazon.se/Duffelväska-Träningsväska-Reseduffelväskor-Weekendväska-Övernattningsväska/dp/B0CQPXMD4N/ref=asc_df_B0CQPXMD4N/?hvadid=476657674079&hvdev=m&hvdvcmdl&hvlocint&hvlocphy=9062356&hvnetw=g&hvpone&hvpos&hvptwo&hvqmt&hvrand=2381769414294286568&hvtargid=pla-2294057114085&linkCode=df0&mcid=24c223d7da68309a92731c0fb5e5c463&psc=1&tag=shpngadsglesm-21

Finns massa varianter googla gymväska skofack så hittar du fler

Här springer många runt med olika typer av militärryggsäckar eller varianter utav, på gymmet alltså. De har många olika fack och är enklare att bära tunga eftersom det är som en ryggsäck.
Min fru har en från Icaniwill som tyvärr inte säljs längre, men den är helt klart inspirerad av militärryggsäcken.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka