Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Jag tänkte också precis att det är dags för lite fler bebisar snart. Tyvärr tänkte jag inte hjälpa till inom tre veckor i alla fall, vill gärna flytta först.
Var på vc idag igen men fick ingen hjälp. Alvedon och nässpray, koksaltlösning var hennes smarta tips. Så jag gick hem, tog två Alvedon och gick och la mej. Nu är jag helstopp i näsan, undra om det är en biverkning av nasonexen, jag har aldrig tagit kortison innan.
Förresten frågade mamma vad jag vägde innan så jag var tvungen att kolla. Ligger fortfarande på +8 kg bara, har gått upp mycket mer med de andra två. Hoppas det inte är nåt jag ska oroa mej över.
Jag har börjat packa väskan idag, har hittills lagt ner necessärsaker, har köpt en lyxig duschcreme från weleda med granatäpple. Tyvärr har jag ingen aning om hur den luktar...
Och ny tandborste, liten tandkräm, lypsyl och balsam.
Köpte en mysdress i vårlila som också ska med, dessvärre var den i nån konstig modell så byxorna var för tajta.
Och en nätbehå från apoteket tills tuttarna stabiliserats ska också med.
Hemfärdsoverall till bebis och två olika mössor har jag hittat, resten får jag leta efter när vi fått huset.
23 dagar kvar här, spänningen är olidlig
haha vilka fina bilder ni lagt in. pan så skönt att du inte är större än så, jag mötte en kvinna i dublin som var sjukt stor med tvillingar och hade tio veckor kvar