Jag förstod det. Jag lossar min sakta sakta så han inte märker det minskade trycket. Men det funkar bara 6/10 ggr ändå
Har lyckats lägga ner honom på rygg typ en gång men sen vaknar han ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstod det. Jag lossar min sakta sakta så han inte märker det minskade trycket. Men det funkar bara 6/10 ggr ändå
Känner igen det där.. Har varit till vet med liten bebis och skadad katt själv en gång och med bebis och tre katter en annan.. Är ett helt projekt Men tar haft tur så bebis har varit nöjd båda gångerna...Kaninen har bitit mig idag och igår. Tror han har ont. Håller på att försöka få tag i en veterinär. Känner mig inte jätteglad över att behöva ge mig iväg med O och kanin själv.
Känner igen det där.. Har varit till vet med liten bebis och skadad katt själv en gång och med bebis och tre katter en annan.. Är ett helt projekt Men tar haft tur så bebis har varit nöjd båda gångerna...
Hoppas det går bra och att ninis blir bra igen!
Huvudvärk kvar
V sover just nu men jag kan inte somna.
När han vaknar kör vi till ICA och köper toapapper, bra mat och lite skräpmat. Och riktig Cola. Sedan inför natten får det bli mer Naproxen och två paracetamol och hoppas att det ger sig. Värdelöst när jag är själv!
Jag vet inte hur kinkig han är och hur rädd du är han ska få ebola. Men törs du och vill så kan jag komma förbi ett tag imorgon så du får vila? Vi kan gå utom hörhåll
(Ja jag smygläser här )
Du kan ju försöka
Han har ännu inte fått ebola trots snoriga kompisar etc. Skumt nog.
Då var dopcirkusen igång Varit full fart hela dagen. Först babysim och sen har mina föräldrar varit här och hjälpt till med smörgåstårtorna och sen åkte vi för att fixa i lokalen och sambons mamma och moster kom med tåget och ett par timmar senare kom hans syster med familj. Så nu sitter alla i köket här och äter kvällsmat. Jag är så glad att vi bestämde att inga ska sova här denna helgen utan de är förpassade till grannens Bnb! Sambons släkt är rätt högljudda och närgångna på E. Just ikväll har hon tyckt det varit roligt på håll men känns onödigt att stoja med en bebis på kvällen.. Hon borde sova nu liksom och istället är hon rätt uppskruvad och sömn känns avlägset även fast vi dragit oss undan till sovrummet nu när vi kommit hem. Hoppas verkligen hon kommer sova bra inatt och vara lika pigg och glad imorgon som hon varit resten av veckan. Är lite rädd att hon blivit överstimulerad idag och kommer bli orolig inatt och kinkig imorgon..
Strunt i farmor!! Jag går ut med hundarna i trädgården flera ggr/dag med både vaken och sovande bebis. Antingen sover han som en sten i vagnen eller så e han vaken och ligger och grejar i babygymmet. Skulle ju inte få ett smack gjort på dagarna om jag inte utnyttjade stunderna när han sover eller bara är nöjd. Man kan väl för guds skull inte bara sitta och titta på barnet medan det växer?!Sovande barn. Krig med barnets farmor som tycker att jag är oansvarigast i hela världen som går ut och nattar (= fyller vatten o ger sista höet) hästarna när barnen sover . (vi pratar max fem minuter och babyvakt ).
Jag tycker att hon har för mycket åsikter om allt och bara ska vara tyst...
Hon har mest bara problem med att jag inte behöver henne så mycket som hon önskar.
Annars börjar lillan sitta lite längre stunder på egen hand men hon har inte en nanosekunds intresse för att krypa eller försöka ta sig upp när hon ligger på mage. Ligger man ner så ligger man platt. Någon form av rotationsrörelse så att hon tar sig i väg finns men den nyttjas väääääldigt sällan.
Ja det är ju det, i alla fall när man ska baka/laga viss mat själv! Tur vi har mina föräldrar som är lugna, välorganiserade människor till hjälp.. De är guld värdaDet är mkt mer att ordna med än vad man tror!!
Man kan väl för guds skull inte bara sitta och titta på barnet medan det växer?!