Gott att slippa huvudvärkenIngen huvudvärk imorse, Yay!
Vi har ätit frukost (flera skedar grötklämmis) och plockat ner banden som satt runt ridbanan. Nu sover han i vagnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott att slippa huvudvärkenIngen huvudvärk imorse, Yay!
Vi har ätit frukost (flera skedar grötklämmis) och plockat ner banden som satt runt ridbanan. Nu sover han i vagnen
Huvudvärk tillbaka, kommer från nacken så letade fram sambons back on track-halskrage.
Åkte till lokala affären. Det är typ 1200m meter men kan inte bära när nacken strular. Viktor somnade ungefär när vi svängde ut från parkeringen
Måste bära in det jag handlade för jag köpte tydligen glass. Men vill inte väcka. Bah. Chansar nog på att han sover vidare.
Du kanske kan springa in med glassen och hoppas på att han fortsätter sova
Han sover nu igen. Egentligen känns det ju lite knasigt att sova "middag" så sent in på natten men hålla honom vaken bara för att känns inte heller så smart.
Kan era somna vid ungefär vanlig tid även om de sover middag sent?
(Viktor brukar kunna göra det.)
Han sover nu igen. Egentligen känns det ju lite knasigt att sova "middag" så sent in på natten men hålla honom vaken bara för att känns inte heller så smart.
Flisan har sin kvällsvila vid 19. 20-30 min. Enda vilan vi har rutin påHan sover nu igen. Egentligen känns det ju lite knasigt att sova "middag" så sent in på natten men hålla honom vaken bara för att känns inte heller så smart.
Ella sov 30 min efter att hon somnat i bilen vid 16.30 och sen har det varit full fart på henne fram tills nu Har aldrig sett henne så i gasen. Men nu har nog dagen hunnit i kapp henne för det är en väldigt trött bebis här hemma som illtjuter så det skär i öronen. Hoppas på att pappan kan lyckas söva henne snart, men känner mig inte helt säker på att de vanliga knepen kommer att fungera..
Grynet får sova sista luren runt kl 18 till senast kl 19, då kan hon somna igen vid kl 20.
Jag tycker det är mycket läskigt nu att börja ge henne mat, hon har bara fått sutt på fingret fram till nu men i morgon blir hon 6månader så tänkte jag att jag ska börja mixa vår mat vid varje måltid och ge henne att smaka. Men kan man. Ge allt? Har fått för mig att man inte ska ge korv till små bebisar och idag tänkte vi ha falukorv? Ska försöka få in lite mer gluten till henne med men vet inte om jag får ge bröd redan nu? Hon äter havregrynsgröt 1-2 isbitar morgon och kväll just nu....
Sammy får ungefär 2portioner gröt (1dl vatten/3skopor grötpulveroch 1tsk smör) per dag, inte alltid han äter upp.Grynet får sova sista luren runt kl 18 till senast kl 19, då kan hon somna igen vid kl 20.
Jag tycker det är mycket läskigt nu att börja ge henne mat, hon har bara fått sutt på fingret fram till nu men i morgon blir hon 6månader så tänkte jag att jag ska börja mixa vår mat vid varje måltid och ge henne att smaka. Men kan man. Ge allt? Har fått för mig att man inte ska ge korv till små bebisar och idag tänkte vi ha falukorv? Ska försöka få in lite mer gluten till henne med men vet inte om jag får ge bröd redan nu? Hon äter havregrynsgröt 1-2 isbitar morgon och kväll just nu....
Grynet får sova sista luren runt kl 18 till senast kl 19, då kan hon somna igen vid kl 20.