Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte släppa, tycker jag förlorat tillräckligt mycket redan. Undanslängd som en gammal trasa utan någonting med mig.
Med andra ord
Någon av oss måste ge sig och bara ha helger.
Då blir det garanterat en tvist med advokat för att komma överens ang umgänget.
Jag förstår att du mår dåligt och tycker att allt är vidrigt och så vidare, du har ju hamnat i en gräslig situation, oavsett orsakerna.
Men det du skriver är faktiskt inte ur din dotters perspektiv överhuvudtaget. Det kunde lika gärna ha handlat om en bil, som du tyckte att du hade rätt till därför att exet hade fått något annat.
Det du skriver är att du ska slåss mot ditt ex om din dotter därför att du är arg/bitter/besviken på exet. Jag hoppas för både din och dotterns skull att din dotter inte genomskådar det. Om min mamma ville ha mig därför att hon inte unnar min pappa att ha mig, skulle jag inte känna mig särskilt väl till mods.
Vilket svin till partner och fan inte så jävla bra pappa heller när han tycker att ert barn nu hux flux ska kastas in i ett nytt förhållande med en ny människa!!!
Hade jag varit du hade jag begärt ensam vårdnad. Inte för att jävlas med pappa (även om han kan förtjäna det) utan för att jag inte hade känt mig bekväm med att mitt barn skulle introduceras för någon ny människa så hastigt och lustigt, jag hade minsann vilja veta vem människan var först också!!!!
Fast ni har väl ändå gemensam vårdnad? Då borde det väl inte spela någon roll vem hon är skriven hos?
Jag blir arg när jag läser din tråd! Vilket svin till partner och fan inte så jävla bra pappa heller när han tycker att ert barn nu hux flux ska kastas in i ett nytt förhållande med en ny människa!!!
Hade jag varit du hade jag begärt ensam vårdnad. Inte för att jävlas med pappa (även om han kan förtjäna det) utan för att jag inte hade känt mig bekväm med att mitt barn skulle introduceras för någon ny människa så hastigt och lustigt, jag hade minsann vilja veta vem människan var först också!!!!
Du verkar också ha en sund inställning där du VILL att barnet ska träffa pappa, vilket kanske inte verkar vara detsamma från hans sida tyvärr....
MEN det är lätt att sitta här och tycka och tänka, inte så lätt i verkligheten...