1-års trots?

Sv: 1-års trots?

Det där känner jag igen:D Och jag kan inte låta bli och skratta och pussa på honom, så söt!

Fast det är väl inte så schysst?

Tänk dig själv om du var jättefrustrerad och arg och så skrattar någon åt dig för att du ser så söt ut när du är arg?
Nu vet jag inte hur pass en 1åring förstår, men nog förmedlar den handlingen fel tycker jag.

Sv: 1-års trots?

Fast jag står inte och hånflabbar, utan håller det mest inne. Dock ler jag, men det gör jag ofta mot honom (även om han slår sig) dock om han är helt förtvivlad skrattar jag inte. Men de där gångerna när han är så ARG då är det svårt, eftersom han är så uttrycksfull.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 619
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 288
Senast: Åsa A
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 807
Senast: Exile
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 621
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar