Sv: Vinterförälder 2012/2013 del 2
Haha det är nog ett April skämt!
Äntligen andas man vår i luften, aprilmånad, sommartid och värmade sol... nu ska bara sista snön i skåne väck så gräset kan börja grönska.
Som jag längtar!
Den här helgen har varit en bra helg. Melissa är verkligen såå enkel att ha med sig överallt, i Lördags var vi på lite påskmiddag med 15 andra vänner, hon tyckte det var jätte kul att titta på alla människor och efter lite amning (inne på toan
) så somande hon snällt i vagnen och sov timmarna igenom, vart inte överdrivet sent då alla andra skulle vidare på förfest och sedan utgång, så då körde vi hem. Och igår kväll var vi hemma hos mina svärfördälrar och firade påsk, samma sak där snäll och glad bebis
som inte vill ligga ner utan förösker sitta
, Hon var med under middagen och sen somnade hon i vagnen och sov den kvällen igenom också.
Och idag upp tidigt och stor städa... hon sover fortfarande i vagnen så jag har hunnit med en hel del, ikväll kommer 2 vänner till mig på besök, så när hon har sovit klart får det bli ett ordentligt bad.
Sambon min verkar ha missat att det är röd dag idag, han är på jobbet som vanligt, men visst är man "bonde" så finns tydligen inga röda dagar.
Har även börjat springa som en tok in och ut från stallet, stoet mitt har BF om 2 dagar och hon har satt rejällt med juver och släppt alla de bakre musklerna, så nu är det väldigt nära...
humm... Borde kanske packa ner barnet och köra och köpa lite blommor till utekrukorna