C
C_L
Sv: Det som har hänt....
Kom att tänka på er idag. Ville bara skicka en tanke.
Kom att tänka på er idag. Ville bara skicka en tanke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjärtat, du får låna den precis när du vill.
Jag hoppas att det inte är alldelles för jobbigt att vi ska ha nästan precis ett år efter att ni förlorade er underbara son.QUOTE]
Det kommer alltid vara jobbigt, ingenting ni kan hjälpa.
Jag glädjs med er att ni ska få, även jag kanske inte visar det.
Oavsett vad jag vill tycka & tänka så är jag extremt avundjuk på alla andra som får samt behålla sina barn.
Varför får dom & inte jag??
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Ilskan över att andra kan föröka sig som kaniner & gång på gång oplanerat bli gravida, har snoriga skitiga barn klängandes runt benen & orkar inte bry sig om dem, varför får dom & inte jag??
Ilskan, avundsjukan, besvikelsen.
Jag älskar mina vänner som har/väntar barn, jag gläjds verkligen mer er även jag lider i det tysta.
Jag är ledsen att jag ändå är avundsjuk & arg för att inte jag fick uppleva samma glädje.
Vill så gärna vara uppriktigt glad & kunna visa det utan att det gröna monstret & sorgen kommer smygandes varje gång.
Har så mycket ilska inom mig........
Jag får hjälp, går hos en psykoterapeut varje vecka nu,, fick h*n nästan att börja gråta tidigare idag. Sorgen & smärtan blev för stor, även för en så pass erfaren terapeut.
Var inte med flit, mitt livsöde blev för tragiskt helt enkelt.
Livet går vidare, pusselbitarna pusslas ihop, rensar i själens garderober.
Älskar mina vänner men orkar inte, vill bara vara själv.
Men det är inte bra för mig.
Tålamod.... sägs att tiden läker alla sår, hur är det med sår som ständigt dras upp??
Nu ska jag fortsätta riva badrummet. tungt, jobbigt, fysiskt ansträngande. Belöningen kommer, nytt fräscht badrum inkl tvättstuga
Det är verkligen orättvist.
Har inte velat tränga mig på, förstår att det är väldigt jobbigt när min mage växer. Det ÄR helt okej och normalt att känna som du gör.
Älskade vän, de är bara till att höra av dig om du vill umgås eller bara prata. Finns här men väntar tills du är redo.
Igår var det 5 år sedan jag förlorade Jonathan.
Har varit ett händelserikt år.
Från haft fast förhållande sen många år, är jag idag plötsligt singel och ensamstående sittandes i en lägenhet arbetslös.
Inte klokt vilka vändningar ens liv kan ta på väldigt kort tid.
Men jag ska fixa även detta, jag är stark!
Från haft fast förhållande sen många år, är jag idag plötsligt singel och ensamstående sittandes i en lägenhet arbetslös.