Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Jag förstår ju att man KAN linda in barnet i filtar, men är det att föredra att ha en? Dottern är född i december så första vintern låg...
Gravid - 1år
Ja, det lär väl lösa sig i slutändan det med, men jag är lite nyfiken på vad ni har i era barnrum (för små barn då). Sängplats av något...
Gravid - 1år
Lilla tösen kom ut med ett kejsarsnitt för exakt en vecka sen, själva snittet ser fint ut och är kollat av ssk, men "mammamagen" ovanför...
Gravid - 1år
Nä nä, man kallar inte sina älskade som telningar för ungjävel. Men när varje nattning varit en kamp sedan den dagen hon föddes gör jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.