Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har en son blir 2 i Oktober. Jag har märkt nu under en längre tid att han hostar när han sover. Han är inte förkyld och hostar inte...
Svar
6
· Visningar
8 393
Senast: SandraM
·
Småbarn Jag och dottern drar till Sthlm några dagar och vi vill ha tips på aktiviteter. Junibacken har vi planerat in och Skansen tror jag vi...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Någon här som har erfarenhet av framfall efter förlossning? Jag födde en dotter för 7 månader sen och är gravid igen runt v. 15 (har...
Svar
3
· Visningar
2 040
Gravid - 1år Hej, annonym användare, pga tabu-ämne. Jag fick för ett tag sedan barn, friskt och glatt och snällt, men jag tycker inte det är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 998
Senast: Gimlan
·
Övr. Barn Funderar på en Britax multi-tech till mini, någon mer som har den som kan ge lite åsikter? Vad är bra resp dåligt med den stol ni...
Svar
17
· Visningar
4 071
Senast: misan
·
Gravid - 1år Min lilla grabb har börjat få utslag efter nappen! :( Röd och torr,lite exemliknande. Han har dregglat sjukt mkt senaste tiden (tänder...
Svar
1
· Visningar
2 146
Gravid - 1år Jag förstår ju att man KAN linda in barnet i filtar, men är det att föredra att ha en? Dottern är född i december så första vintern låg...
Svar
12
· Visningar
3 665
Senast: Emor
·
F
Övr. Barn Var det någon mer än jag som såg Lotta på Liseberg och Magnus Ugglas uppträdande som har blivit en riktig snackis på nätet senaste...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Ja, det lär väl lösa sig i slutändan det med, men jag är lite nyfiken på vad ni har i era barnrum (för små barn då). Sängplats av något...
Svar
5
· Visningar
1 153
Övr. Barn Tänkte att jag ställer frågan här på förälder, dels för att ni kanske har mer koll och dels för att det trots allt handlar om...
Svar
3
· Visningar
3 882
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Vad skulle ni göra? Barnet är 6 månader, pappan är föräldraledig och jag har gått tillbaka till jobbet. Pappan har en planerad resa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 986
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Lilla tösen kom ut med ett kejsarsnitt för exakt en vecka sen, själva snittet ser fint ut och är kollat av ssk, men "mammamagen" ovanför...
Svar
9
· Visningar
14 298
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hej! Jag har ätiti Cerazette i knappt en månad och fått ett humör som inte liknar något jag varit med om tidigare:cry: Nån annan som...
2
Svar
39
· Visningar
19 618
Senast: Badger
·
Övr. Barn En vän ska ha sitt första barn och jag ska då iväg på min första babyshower. Vad tycker ni, som redan är föräldrar, är bra idéer på att...
2
Svar
23
· Visningar
15 119
·
Småbarn Jag behöver alla tips jag kan få ang min lilla pojk på 2 år som totalvägrar att borsta sina tänder. Han stänger bara igen, o vägrar...
2
Svar
23
· Visningar
3 994
·
Övr. Barn Lillstumpan fick en egen stor pool av hennes farföräldrar och fastrar med partners! Idag mellan bara ett par timmar så hade några varit...
2
Svar
32
· Visningar
4 672
Senast: Breaktown
·
Övr. Barn Min dotter ska ha kalas och har bjudit in tjejerna i sin klass. Inbjudningarna gick ut i god tid så de skulle hinna få dom innan...
Svar
15
· Visningar
5 361
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Nä nä, man kallar inte sina älskade som telningar för ungjävel. Men när varje nattning varit en kamp sedan den dagen hon föddes gör jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 518
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn - Men ni har ju bara en! Ord jag får höra dagligen. Både förvånat, nedlåtande, uttröttat, glatt. Av kompisar, kollegor, föräldrar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 360
·
Småbarn Vår 1,5 åring börjar bli lite less på oss och de aktivteter vi kan erbjuda honom så jag vänder mig till den samlade bukeeliten för att...
Svar
18
· Visningar
33 088
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka