Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fattade inte heller var "köksthe" var för något. Men det är nog mest för att jag inte kan få in i min hjärna att folk menar te när de skriver the. Jag satt och försökte uttala det med ett engelsk "the". "kithchen the"?
Jag håller med ett år av presenter och divighet som bruden kan pressa sina väninnor med. Det är lite av samma orsak jag också blir lite anti babyshower (shower som i hälla presenter över som jag förstått), förstår inte fester som är till för att få presenter enbart, som att ha födelsedag 6 gånger på ett år, fast -kom på fika jag vill ha presenter! istället för -kom på fika jag fyller år! .
(och så undrar man ju om folk orkar ta sig förbi med present när barnet är fött och till dopet om de redan gav till magen).
Hundavel & Ras Om hälsoläget är så kritiskt att det inte går att selektera avelsdjur som uppfyller kravet: "fria andningsvägar", är ju boxern i samma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.